کد خبر : 2062934 | 28 مرداد 1403 ساعت 04:10 | 10.9K بازدید | 22 دیدگاه

اکتیوترین نسخه سیدجلال در اراک

مهمترین دستیار گاریدو در بازی هفته اول یک مربی ایرانی نام آشنا بود.

اکتیوترین نسخه سیدجلال در اراک

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد از وقتی سیدجلال حسینی مدرک مربیگری درجه A را گرفته تبدیل به مربی جدی‌تر و پای کارتری شده است.این موضوعی بود که از حدود دو هفته قبل در تمرینات اردوی ترکیه و البته بازی نخست فصل پرسپولیس کاملا مشهود بود.
در شرایطی که به نظر می‌رسید خوان کارلوس گاریدو با چاوی اولیوا دستیار هموطن و معتمد خود نزدیکتر باشد و حتی در برخی دقایق بازی این مربی را کنار خط طولی ببینیم اما در اراک شرایط متفاوتی رقم خورد.
سیدجلال حسینی که حالا با اعتمادبه‌نفس بیشتری لب خط طولی می‌آید و با بازیکنان حرف می‌زند در بازی مقابل ذوب‌آهن در اراک اکتیوترین و جسورترین نسخه خود در لباس مربیگری را ارائه کرد.

2069071

البته به نظر می‌رسد گاریدو هم اعتماد زیادی به دستیار ایرانی خود دارد که این مسئله از همان نشست نخست این مربی قابل لمس بود و حالا در زمین مسابقه هم کاملا نمایان شده است.
نکته اینجاست که حسینی غیر از فعالیت لب خط طولی و انتقال نکات فنی  و ... به بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی با مصاحبه طوفانی‌اش وجهه دیگری از حضور یک شخصیت بزرگ در رختکن تیم خود را ارائه داد تا مقابل یکی از حواشی هفته اخیر باشگاه خود که شاید به زعم هواداران دوآتشه این تیم در رقابت قهرمانی لیگ تاثیر بگذارد ، منفعل نبوده و همه جوره ورودی طوفانی به فصل داشته باشد.
سیدجلال حالا غیر از مدیریت رختکن و همراهی با بازیکنان  پرسپولیس در نقش یک مربی می‌تواند منقش پررنگ‌تری در امور فنی تیمش ایفا کند هرچند مهم این است که گاریدو چقدر و کجا از نظریات و تجربیات او به عنوان یکی از باسابقه‌ترین و پرافتخارترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر استفاده کند.

دیدگاه‌ها