کد خبر : 2062929 | 27 مرداد 1403 ساعت 20:17 | 24K بازدید | 32 دیدگاه

دومین سیدجلال انزلی روی نیمکت لیگ برتری

یکی از محبوب‌ترین چهره‌های ملوان طی دو دهه اخیر روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

دومین سیدجلال انزلی روی نیمکت لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، با حضور مازیار زارع روی نیمکت ملوان حالا چهره‌های محبوب دهه 80 و 90 این تیم در نقش مربی کنار مازیار زارع فعالیت می‌کنند.

این اتفاقی بود که برای سیدجلال رافخایی مهاجم  و کاپیتان گلزن سابق انزلی‌چی‌ها رخ داد و او در دیدار نخست مقابل گل‌گهر تارتار و کادری که فصل قبل در ملوان حضور داشتند در نقش کمک مازیار زارع روی نیمکت قوی اسپید انزلی نشست.

رافخایی که تا چهار سال قبل برای ملوان بازی می‌کرد حالا در نقش مربی انگار آشیانه‌ای غیر از تیم محبوب خود ندارد و به همین خاطر بود که چیزی حدود 25 روز قبل دوباره در نقش مربی به تیم خودش برگشت.

به نظر می‌رسد با توجه به ارتباط خوبی که بین رافخایی و مازیار زارع وجود دارد سرمربی ملوان از او کمک می‌گیرد و همان رابطه دوران بازیگری در دوره مربیگری آنها هم برقرار است.

2069490

نکته جالب اینجاست که استایل رافخایی و مدل مو و ریش او درست شبیه دوران اوج بازیگری‌اش شده و با سال‌های پایانی دوران فوتبال او کاملا متفاوت شده است.

دومین سیدجلال مشهور انزلی‌چی‌ها که سابقه آقای گلی را در لیگ برتر دارد جزو بهترین‌های این باشگاه طی دو دهه گذشته بوده که 12 بازی ملی هم در کارنامه اش دیده می‌شود. نکته مهمی که برای بازیکنان باشگاه ملوان طی سال‌های اخیر به ندرت اتفاق افتاده است.

دیدگاه‌ها