کد خبر : 2062928 | 27 مرداد 1403 ساعت 20:17 | 6.5K بازدید | 21 دیدگاه

ذوب‌آهن بدون نفرات جدید به دیدار پرسپولیس رفت

ربیعی و توقف قهرمان لیگ با دست‌های خالی

ذوب‌آهن در شرایطی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را متوقف کرد که 4 بازیکن تازه‌وارد خود را در اختیار نداشت.

ربیعی و توقف قهرمان لیگ با دست‌های خالی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محمد ربیعی در دیدار افتتاحیه لیگ برتر در یک بازی بیرون از خانه مقابل پرسپولیس قرار گرفتند و با وجود اینکه یک بر صفر از حریف قدرتمند خود پیش بودند، در نهایت تن به تساوی یک بر یک دادند و یک امتیاز از این بازی دشت کردند.

اتفاق تلخی که برای ذوبی‌ها قبل از این بازی رخ داد، مربوط به صادر نشدن کارت بازی 4 بازیکن تازه‌وارد این تیم بود. پدرام قاضی‌پور، داوود رجبی، حسن شوشتری و محمدجواد آزاده که در نقل و انتقالات تابستانی به عضویت ذوب‌آهن درآمدند به خاطر برخی مشکلات اداری نتوانستند در برابر پرسپولیس در لیست تیم خود قرار بگیرند و همین موضوع دست محمد ربیعی را برای مسابقه اول بست.

2069492

ذوب‌آهن در لیست بازیکنان خود هم 8 نیمکت نشین داشت که تعدادی از این بازیکنان را هم نفرات جوان و زیر 21 سال تشکیل دادند.

با وجود غیبت 4 بازیکن تازه‌وارد ذوب‌آهن ، محمد ربیعی و شاگردانش در این مسابقه عملکرد خوبی به جا گذاشتند و توانستند قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را متوقف کنند و یک امتیاز به دست بیاورند.

ذوب‌آهن در شرایطی در هفته دوم در مشهد از هوادار تهران میزبانی می‌کند که ربیعی امید دارد مشکل بازیکنان جدید تیمش برای این مسابقه رفع شود و از آنها در ترکیب استفاده کند. سرمربی ذوب‌آهن بعد از بازی با پرسپولیس هم بابت غیبت این نفرات گلایه‌هایی را مطرح کرد و حالا امید دارد در بازی دوم بازیکنان تازه‌وارد خود را در اختیار داشته باشد.

دیدگاه‌ها