کد خبر : 2062924 | 27 مرداد 1403 ساعت 20:03 | 43.4K بازدید | 68 دیدگاه

عطابخش: در حق درویش و آذربایجانی بی‌انصافی شده است

حمایت مدیر اصفهانی از مدیران سپاهان و پرسپولیس

مدیرعامل سابق باشگاه پیکان به حمایت از رضا درویش و مهدی آذربایجانی مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان پرداخت.

حمایت مدیر اصفهانی از مدیران سپاهان و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، امیر عطابخش مدیرعامل سابق باشگاه پیکان که در باشگاه‌های گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان هم به عنوان عضو هیئت‌مدیره سابقه فعالیت دارد ، با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به حمایت از رضا درویش و مهدی آذربایجانی پرداخت.

در پی انتقادهای صورت گرفته از سوی هواداران پرسپولیس و سپاهان نسبت به عملکرد درویش و آذربایجانی، امیر عطابخش با انتشار متنی از مدیران عامل این دو باشگاه حمایت کرد.

عطابخش نوشت: «هواداران پرسپولیس و سپاهان حق بسیاری بر گردن نتایج این دو تیم بزرگ مکتب شاهین دارند. با اتفاقات این یکی، دو ماهه و خریدها و اقدامات لجستیکی و پشتیبانی دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران و آسیا به نظرم در مورد نحوه مدیریت رضا درویش در پرسپولیس و مهدی آذربایجانی در سپاهان بی‌انصافی شده است.»

او ادامه داد: «به عنوان شخصی که تجربه جایگاه حقوقی باشگاه‌داری در ایران را دارم، باید خدمت هواداران دو تیم عرض کنم این دو نفر با تمام توان و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های دراختیار به دنبال احقاق حق هواداران تیم های مطبوع خود هستند و ذره ای از حق سرمایه‌های واقعی باشگاه‌شان کوتاه نمی‌آیند.»

مدیرعامل سابق پیکان افزود: «از هواداران واقعی این دو تیم خواهشمند هستم باسعه صدر پشتیبانی مدیران خود باشند و با اعتماد به آنان راه نمایندگان کشور در آسیا را هموارتر از گذشته سازند.»

دیدگاه‌ها