کد خبر : 2062922 | 27 مرداد 1403 ساعت 19:50 | 11.9K بازدید | 7 دیدگاه

محبی نیست، سحرخیزان و قربانی با گل آمدند

دو بازیکن ایرانی اورنبورگ دوباره در ترکیب این تیم مقابل روستوف قرار گرفتند.

محبی نیست، سحرخیزان و قربانی با گل آمدند

به گزار "ورزش سه"، محمد قربانی و سعید سحرخیزان که چهار روز قبل در هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های روسیه کاپ مقابل لوکوموتیو مسکو بازی نکردند، در دیدار امشب در لیگ برتر به ترکیب اصلی اورنبورگ بازگشتند و از ابتدا برابر روستوف و یاران محمد محبی به میدان می‌روند.

تیم فوتبال اورنبورگ در حالی که محمد قربانی و سعید سحرخیزان را در اختیار دارد، از ساعت 20 امشب در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف تیمی خواهد رفت که محمد محبی را به دلیل آسیب دیدگی در فهرست خود نمی‌بیند.

محمد قربانی که در چهار هفته گذشته لیگ برتر روسیه در ترکیب اورنبورگ حضور کامل در زمین داشته و در دیدار اخیرشان برابر آکرون تولیاتی موفق به گلزنی شد، در جمع 11 نفر اصلی تیمش برای بازی امشب برابر روستوف دیده می‌شود.

سعید سحرخیزان، مهاجم ایرانی و جدید اورنبورگ که هفته گذشته برای نخستین بار در لیگ برتر روسیه به ترکیب اورنبورگ رسید و مقابل آکرون تولیاتی گلزنی کرد هم در خط حمله تیمش برای بازی امشب برابر روستوف قرار گرفته است.

2069478

با وجود حضور این دو بازیکن ایرانی در ترکیب اورنبورگ، اما محمد محبی به دلیل ادامه مصدومیت طولانی مدت امشب در فهرست نفرات تیم روستوف قرار نگرفته و بازهم غایب است.

تیم‌های روستوف و اورنبورگ از چهار دیدار اخیرشان در لیگ برتر روسیه 5 امتیاز کسب کردند و امشب جدال حساسی برابر یکدیگر برگزار می‌کنند.

دیدگاه‌ها