کد خبر : 2062920 | 27 مرداد 1403 ساعت 19:38 | 6.1K بازدید | 30 دیدگاه

اعتراض گل‌گهری‌ها به پنالتی سوخته در انزلی (عکس)

تیم فوتبال گل‌گهر در شرایطی با شکست یک بر صفر زمین مسابقه را در انزلی ترک کرد که یک صحنه مشکوک در جریان این بازی رخ داده است.

اعتراض گل‌گهری‌ها به پنالتی سوخته در انزلی (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار گل‌گهر و ملوان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با پنالتی امید نورافکن در دقیقه 50 با کسب سه امتیاز برای شاگردان مازیار زارع به اتمام رسید تا هواداران انزلی شروع خوبی در رقابت‌ها داشته باشند، اما در سوی مقابل گل‌گهری‌ها اصلا از نتیجه کسب شده رضایت ندارند.
در طول مسابقه و بلافاصله پس از گل امید نورافکن که از روی نقطه پنالتی برای ملوان به دست آمد، حملات شاگردان تارتار برای جبران نتیجه آغاز شد و آنها موقعیت‌هایی را هم ایجاد کردند که درنهایت به گل تبدیل نشد.
اما صحنه‌ای که گل‌گهری‌ها به آن معترض‌اند در نیمه دوم و درجریان حملات این تیم برای زدن گل تساوی اتفاق افتاد؛ جایی که پاس بازیکن گل‌گهر در محوطه جریمه به دست‌های بازیکن ملوان برخورد می‌کند و توپ تغییر جهت می‌دهد اما داور مسابقه که متوجه این صحنه نمی‌شود و بازی ادامه پیدا می‌کند.

2069470
2069469
2069468
2069464

رقابت‌های هفته اول لیگ برتر در حالی برگزار شد که تنها در دو مسابقه استقلال و پرسپولیس فناوری وی ای آر مورد استفاده قرار گرفت و شاید اگر در همین صحنه که مورد اعتراض گل‌گهری‌ها قرار گرفته این سیستم وجود داشت، تصمیم داور و کمک‌هایش به شکل دیگری رقم می‌خورد.

دیدگاه‌ها