کد خبر : 2062914 | 27 مرداد 1403 ساعت 19:22 | 12.3K بازدید | 57 دیدگاه

گلایه چادرملو: آقای عرب‌براقی پارسال پنالتی نبود!

چادرملو در اولین بازی لیگ برتری خود با قرعه سختی که پیش رو داشت برابر سپاهان مدعی این فصل شکست تلخی را تجربه کرد.

گلایه چادرملو: آقای عرب‌براقی پارسال پنالتی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی یک نیمه‌ای شاگردان سعید اخباری برابر ژوزه مورایس و سپاهان، قفل این بازی با گلی که کاوه رضایی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، شکسته شد و در نهایت طلایی‌پوشان موفق شدند با نتیجه 3-1 برنده اولین بازی فصل لقب گیرند. 

گل اول این بازی که از نقطه پنالتی به سود سپاهان و توسط کاوه رضایی به ثمر رساند اما اولین گلایه جنجالی داوری این فصل را در پی داشت. چادرملو که مقاومت خوبی تا دقیقه 51 روی حملات سپاهان داشت، باور نمی‌کرد به این شکل دروازه‌اش باز شود و اعتراض زیادی به تصمیم عرب‌براقی داشتند. 

چادرملو که به همراه خیبر خرم‌آباد و به عنوان دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر در این فصل جواز حضور در فصل و بیست و چهارم را دریافت کرده، در حاشیه اعتراض خود به عرب‌براقی نکته جالبی را مطرح کرد. آنها با اشاره به این موضوع که این داور باتجربه و بین‌المللی فوتبال ایران در فصل گذشته که قضاوت دیدار خیبر خرم‌آباد و شاهین بندرعامری را برعهده داشت، از اعلام خطای مشابه این صحنه به سادگی عبور کرده بود و آن را پنالتی ندید. 

2069456
این صحنه در فصل گذشته و با قضاوت عرب‌براقی اتفاق افتاد که با تصمیمی مبنی بر پنالتی همراه نبود. چادرملو معتقد است دوگانگی تصمیم داور باتجربه فوتبال ایران عجیب است و از کمیته داوران خواستار بررسی این موضوع شده است.

با این حال در این فصل و حرکت آریا یوسفی در محوطه جریمه چادرملو و برخوردش با مدافع سفیدپوش با اعلام پنالتی همراه شد. باید دید تصمیم کمیته داوران به اعتراض چادرملو به این صحنه چه خواهد بود.

چادرملو اما موضع خود را در خصوص این تصمیم و بعد از اعلام نظر از سوی چند کارشناس داوری که پنالتی را رد کرده بودند، به اطلاع کمیته داوران رسانده و همچنان اما بحث اصلی آنها مربوط به قضاوت فصل گذشته عرب‌براقی و بی‌توجهی به صحنه‌ای مشابه این اتفاق برای اعلام پنالتی است.

البته سپاهانی‌ها هم درباره تصمیمات داوری عرب‌براقی گلایه دارند و مدعی هستند که پیش از ثبت اولین گل فصل‌شان، داور به اشتباه گل آنها در نیمه اول را آفساید اعلام کرده بود. چادرملو هفته آینده برابر شمس‌آذر قزوین قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها