کد خبر : 2062910 | 27 مرداد 1403 ساعت 19:04 | 10K بازدید | 31 دیدگاه

برادران حیدری رهبر ارکستراسیون داوری (عکس)

پیام و بیژن حیدری مورد اعتماد کامل کمیته داوران قرار دارند.

برادران حیدری رهبر ارکستراسیون داوری (عکس)

به گزارش “ورزش سه”،  این هفته مهم‌ترین بازی‌های لیگ برتر ایران به بیژن و پیام حیدری سپرده شد و این دو داور همدانی به بهترین شکل ممکن از قضاوت بازی پرسپولیس و استقلال بر آمدند.

بیژن حیدری که در فوتبال ایران به دلیل شغل پزشکی به «دکتر بیژن» مشهور شده، در دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن بدون هیچ اشتباه بازی را قضاوت کرد و وی ای ار نیز تصمیمات او در صحنه‌های مشکوک را تایید کرد.

2068826

شاید افسوس بزرگ جامعه داوری ایران این باشد که بیژن حیدری به دلیل قانون عجیب ۴۵ ساله‌ها، باید در پایان این فصل با داوری وداع کند و از این عرصه کنار برود.  عملکرد و آمادگی او به وضوح نشان می‌دهد که این قانون چطور می‌تواند جلوی داوران توانمند را بگیرد و البته از نظر قانونی هنوز امکان حذف این قانون برای حفظ چنین داورانی وجود دارد.

پیام اما در قزوین ماموریت قضاوت بازی استقلال را برعهده داشت. او هم عملکرد خوبی را از خود نشان داد و در صحنه پنالتی نیز با بازبینی از طریق وی ای ار، بدون ‌واهمه از جو استقلالی استادیوم، برای اعلام پنالتی در سوت خود دمید.

2069451

بیژن حیدری و پیام حیدری در فصول گذشته بیشترین تعداد داوری را داشتند و این فصل هم نشان داده‌اند که اعتماد کامل کمیته داوران را دارند و در اولین بازی با وی ای ار هم سوت این دو بازی را برعهده گرفتند.

پیام و بیژن به همراه موعود بنیادی‌فر، حسن اکرمی، امیر عرب براقی و مرتضی منصوریان شش داور بین‌المللی ایران هستند که سرمایه اصلی داوری ایران محسوب می‌شوند و البته سایر داوران هم به همراه آنها کار را پیش خواهند برد.

دیدگاه‌ها