کد خبر : 2062904 | 27 مرداد 1403 ساعت 18:40 | 14.4K بازدید | 23 دیدگاه

در خرم آباد چیزی به اسم زنگ تفریح معنی ندارد

طاهرخانی: اگر قیچی‌ام گل می‌شد همه چی قشنگ بود!

بازیکن تکنیکی خیبر خرم‌آباد می‌توانست زیباترین گل هفته را به نام خود کند اما ضربه‌ قیچی‌اش با برخورد به تیرک دروازه راهی به گل نیافت.

طاهرخانی: اگر قیچی‌ام گل می‌شد همه چی قشنگ بود!

به گزارش "ورزش سه"، حمید طاهرخانی که فصل گذشته نقش پررنگی در صعود خیبر خرم‌آباد با گلزنی‌هایش در کنار پاس‌ گل‌هایی که داد، ایفا کرد اکنون برای فصل جدید نیز انگیزه‌های زیادی دارد. او که با تجربه حضور در پرسپولیس پیراهن خیبر را بر تن کرده، مدعی است در این استان همه چیز متفاوت است و عشق به تیم و این برند باعث شده تا آنها با تمام وجود برای موفقیت آن مایه بگذارند.

طاهرخانی درباره پیروزی تیمش مقابل هوادار تهران در اولین گام گفت: از این پیروزی واقعا خوشحال هستیم، چون توانستیم خیلی‌ها را خوشحال کنیم. کسانی که اکنون همه‌چیزشان بسته به این تیم و موفقیت آن است. این را با تمام وجود طی دو فصل اخیر احساس کردیم و برای همین است که خیبری‌ها از جان مایه می‌گذارند تا تیم به موفقیت برسد. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما همین که موفق به کسب پیروزی شدیم اتفاق شیرینی را ماست.

او درباره بدشانسی‌اش برای ثبت اولین گل لیگ برتری با پیراهن خیبر گفت: خب اسمش را بدشانسی بگذارید. واقعا حیف شد. بردیم و همه لذت بردیم از این اتفاق. چون این هدف اصلی ما بود. پیروزی و کسب نتیجه در اولویت همه چیز قرار دارد. قطعا از اینکه گل می‌زدم راضی‌تر هم می‌شدم و همه چیز قشنگ‌تر می‌شد اما ما یک تیم هستیم و با یک هدف مشخص که آن موفقیت خیبر و خوشحالی خرم‌آبادی‌هاست. همه چیز زمانی دارد و به حکمت خدا کاملا واقف هستم و انشاالله اتفاقات بهتری در آینده پیش رو خواهد بود.

2069442

حمید طاهرخانی درباره نگرانی‌ها برای بازگشت دوباره خیبر به لیگ پایین‌تر گفت: این حرف عجیبی است. اصلا پذیرفتنی هم نیست. ما همه ابزار مهم برای کسب نتیجه لازم را داریم. قطعا این رویاپردازی است که بگوییم در اولین فصل به دنبال قهرمانی و سهمیه هستیم اما برای اتفاقات خوب خواهیم جنگید. از مالک تا مسئولان استانی و کادرفنی و دیگر اعضای تیم و مهم‌تر از همه هواداران یک مجموعه فوق‌العاده هستند که تمام وجودشان را برای خیبر و این نام می‌گذارند. وظیفه سنگینی بر عهده همگی ماست و برای به سرانجام رساندن یک فصل خوب تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اینکه نگرانی وجود داشته باشد و بگویند احتمال دارد خیبر زنگ تفریح رقبا شود یک حرف اشتباه است. ما قدرت‌مان را فصل گذشته هم با کسب قهرمانی نشان دادیم. در خرم‌آباد اصلا چیزی به نام زنگ تفریح معنا ندارد و با حمایت هواداران‌مان قادر خواهیم بود اتفاقات مهمی را رقم بزنیم و بیش از هر زمانی باعث خوشحالی آنها شویم. قطعا خبرهای بهتری هم از خیبر خواهید شنید و با این مجموعه همه چیز شدنی است.

دیدگاه‌ها