کد خبر : 2062893 | 27 مرداد 1403 ساعت 18:11 | 14.7K بازدید | 9 دیدگاه

استارت در عمق، ضربه به زاویه مخالف!

راز گلزنی مهاجمی که قصد متوقف شدن ندارد!

محمدرضا سلیمانی از یک روش خاص برای گلزنی استفاده می‌کند.

راز گلزنی مهاجمی که قصد متوقف شدن ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا سلیمانی مهاجم گلزن فصل گذشته ملوان بعد از پشت سرگذاشتن نیم‌فصلی عجیب و غریب، در نیم‌فصل دوم یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم مهدی تارتار بود و تحت تاثیر این درخشش مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و به فولاد خوزستان پیوست، او در هفته ابتدایی لیگ بیست و چهارم با همون سبک همیشگی و تخصصی که در نفوذ به قلب دفاعی حریف و هدف قراردادن زاویه مخالف دارد دروازه نساجی را باز کرد.

این بازیکن اکثر گلهای فصل قبل خود به ویژه در بازی با استقلال و صنعت نفت آبادان را به همین شکل به ثمر رساند، هجوم ناگهانی به فضای خالی پشت مدافع، دریافت توپ و مکث، ضربه به سمت زاویه مخالف و نزدیک به تیرک دروازه، این روش خاص گلزنی محمدرضا سلیمانی در بازی‌های اخیر بوده است.

این مهاجم در سال 1403 روند فوق‌العاده‌ای داشته و این گل چهارمین گلی بود که به ثمر رساند و به نظر می‌رسد که تا پایان نیم‌فصل نخست با همین روند می‌تواند آمار خوبی را در این سال ثبت کند و بهترین فصل فوتبالی خود را پشت سربگذارد.

سلیمانی به همراه محمدجواد محمدی، گلزنان برجسته فصل گذشته بودند که حضور ناگهانی در جدول گلزنان داشتند و در این فصل زوج هجومی فولاد خوزستان را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ها