کد خبر : 2062879 | 27 مرداد 1403 ساعت 16:57 | 40.2K بازدید | 20 دیدگاه

آزادی با شماره 7 مقابل النصر (عکس)

مهاجم ایرانی العروبه نخستین بازی رسمی خود را در امارات انجام می‌دهد.

آزادی با شماره 7 مقابل النصر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا آزادی که پس از درخشش در نساجی مازندران با پیشنهادات داخلی و خارجی مواجه شد و در نهایت تصمیم به حضور در العروبه امارات گرفت، امروز نخستین بازی رسمی خود برای این باشگاه را انجام می‌دهد.

این مهاجم که سال گذشته در نساجی مازندران عضویت داشت و در 27 مسابقه لیگ برتر هشت گل به ثمر رساند و در 6 بازی لیگ قهرمانان آسیا هم چهار گل مهم زد و جلب توجه زیادی با درخشش در این رقابت‌ها داشت، برای دومین بار در دوران حرفه‌ای خود لژیونر شده و امروز با پیراهن العروبه امارات به میدان می‌رود.

تیم فوتبال العروبه در حالی که محمدرضا آزادی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 17:35 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه باشگاه دبا به مصاف تیم النصر خواهد رفت تا یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی را برگزار کند.

2069396

آزادی پروسه انتقال طولانی مدتی به العروبه امارات داشت، اما در نهایت با صدور رضایت‌نامه وی از سوی باشگاه نساجی توانست قراردادش را رسمی کند و امروز هم در جام بانک اسلامی با شماره هفت مقابل النصر امارات به میدان می‌رود.

مهاجم آفریقایی فصل گذشته صنعت نفت آبادان که در دور برگشت 11 بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند هم در ترکیب العروبه برای دیدار امروز مقابل النصر امارات در کنار محمدرضا آزادی دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها