کد خبر : 2062870 | 27 مرداد 1403 ساعت 16:26 | 9.2K بازدید | 52 دیدگاه

زیباترین تصاویر هفته نخست لیگ برتر؛

اینجا انزلی: جایی که ملوانی به دنیا می‌آیید!

با وجود پشت سر گذاشتن هفته‌ای نسبتا جنجالی و جذاب در لیگ برتر، اما زیباترین تصاویر هفته در جایی خارج از مستطیل سبز ثبت شده است.

اینجا انزلی: جایی که ملوانی به دنیا می‌آیید!

به گزارش "ورزش سه"، کسی به این حقیقت شک ندارد که پرسپولیس و استقلال پرهوادارترین تیم‌های فوتبال ایران هستند؛ همه می‌دانند که سپاهانی‌ها نقش جهان را برای حریفان به گودال مرگ تبدیل می‌‌کنند و تقابل با تراکتور هم در جهنم یادگار امام برای تمام حریفان سخت است. قدرت و زیبایی فوتبال کاری کرده است که حالا در تمام استان های ایران، هواداران منحصربه‌فرد مربوط به یک باشگاه را می‌بینیم و لذت می‌بریم اما در میان تمام ۱۶ تیم لیگ برتری، ملوان از یک خاصیت ویژه بهره می‌برد؛ ویژگی که شاید در بحرانی‌ترین روزهای این تیم هم سبب «زنده ماندن» قوی سپید شده است. «به انزلی خوش آمدید، جایی که کودکان ملوانی به دنیا می‌آیند» و پیراهن ملوان در سیسمونی نوزادان جای ویژه خودش را دارد.

2069372

هفته نخست لیگ بیست و چهارم برگزار شد؛ چهارده گل از خطوط دروازه‌ها عبور کرد، شش مسابقه برنده داشت و دو مسابقه هم با نتیجه تساوی به پایان رسید. بعد از سال‌ها بالاخره وار به ایران هم رسید و حداقل نتیجه یک بازی را هم کاملا تحت تاثیر خودش قرار داد. هفته اول لیگ برتر به اندازه خودش زیبایی و جنجال داشت اما زیباترین تصاویر این هفته در جایی خارج از مستطیل سبز ثبت شد. روی سکوهای «سن سیروس»، این شما و این زیبایی‌های عصر پنجشنبه فوتبال ایران. اینجا فوتبال برای خانواده است.

تقابل ملوان و گل‌گهر سیرجان روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۱۹:۴۵ به میزبانی ملوان در ورزشگاه سن‌سیروس برگزار شد و قوی سپید در نهایت موفق شد با یک گل از سد گل‌گهر بگذرد تا مازیار زارع در بازگشت به ملوان، فعلا روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. انزلی‌چی‌ها اما برای خوش‌آمدگویی به مربی محبوب خود، خانوادگی‌تر از همیشه به استقبال او آمده بودند؛ تصاویر ثبت‌شده از روی سکوهای سن سیروس به ویژه در جایگاه زنان، نشان می‌دهد که حتی کودکان شیرخواره در آغوش مادران خود به استادیوم آمده‌اند. در میان این تصاویر البته رسانه رسمی این باشگاه هم با شکار یک پسر بچه بسیار بامزه با موهای فر که یک بسکوییت هم در دست دارد؛ نوشته است: زیبایی روز پنجشنبه.

2069373

البته ثبت این تصاویر فقط مختص این مسابقه نبود و کودکان از نقش‌های مهم سکوهای سن سیروس هستند. تصاویری که نرگس محمدخواه، عکاس ملوانی در فصل گذشته از سکوهای جایگاه زنان ثبت کرده است؛ گواه این موضوع است که فضای سن سیروس کاملا خانوادگی و با حضور تمامی اعضای خانواده مملو از جمعیت می‌شود.

2069374
2069375
2069376

عکس‌ها: نرگس محمدخواه، امیر گلریز، نادر نیک‌کار

دیدگاه‌ها