کد خبر : 2062868 | 27 مرداد 1403 ساعت 15:50 | 24.7K بازدید | 20 دیدگاه

سبک جدید گلزنی، ابداعی سپاهانی‌های سابق!

رامین رضاییان و امید نورافکن سبک خاصی را برای گلزنی در هفته نخست انتخاب کرده بودند.

سبک جدید گلزنی، ابداعی سپاهانی‌های سابق!

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن و رامین رضاییان در هفته نخست لیگ برتر بدشانس بودند که یکی از زیباترین گل‌های فصل را به ثمر نرسانند، آن هم به سبکی نامتعارف و عجیب، البته رضاییان فصل گذشته موفق به انجام این کار شده بود.

2069369

رامین و امید که مسئولیت ارسال ضربات کرنر را برعهده داشتند، چندین بار اقدام به ضربه مستقیم به سمت دروازه داشتند، ضربه امید نورافکن یک بار توسط دروازه‌بان و بار دیگر با فاصله اندک به بیرون رفت و ضربه رامین رضاییان هم از کنار تیرک دروازه شمس‌آذر به شکلی خطرناک به بیرون رفت تا این دو بازیکن در این ضربات ناکام باشند، اما هر دو بازیکن در جریان مسابقه موفق به گلزنی و ارسال پاس گل شدند.

ستاره‌های سابق سپاهان عملکرد خوبی در ترکیب استقلال و ملوان داشتند و جزء بهترین بازیکنان هفته نخست لیگ برتر بودند و با تاثیرگذاری که داشتند در سه امتیاز تیم خود نقش مهمی ایفا کردند.

2069368

هفته دوم لیگ برتر این دو بازیکن مقابل هم قرار خواهند گرفت و با سبک خاص ارسال‌هایی که انجام می‌دهند، دروازه فرعباسی و حسینی از این نقطه هم تهدید خواهد شد و گلرهای باتجربه باید شش دانگ حواس خود را روی ارسال‌ها جمع کنند تا سوپرایز نشوند!

استقلال و ملوان روز جمعه 2 شهریور به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها