کد خبر : 2062861 | 27 مرداد 1403 ساعت 15:06 | 65.2K بازدید | 93 دیدگاه

کسی از دی یونگ خبر ندارد

والورده ستاره بارسلونا را ناپدید کرد

فرانکی دی یونگ بعد از برخورد با فده والورده در ال‌کلاسیکو، هنوز نتوانسته به فوتبال برگردد و هانسی فلیک دیروز گفت زمانی دقیق برای بازگشت او نیز مشخص نیست.

والورده ستاره بارسلونا را ناپدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ فصل گذشته سه غیبت طولانی مدت به دلیل آسیب‌دیدگی مچ پا داشت که هنوز از آن بهبود نیافته است. همچنان هم مشخص نیست بالاخره چه زمانی به فوتبال بر می‌گردد. مچ پای راست دی یونگ اجازه هیچ گمانه‌زنی‌ای را نمی‌دهد. هافبک هلندی از دو مصدومیت سخت برگشته بود که در ال‌کلاسیکو برابر رئال و برخورد با فده والورده مستقیم به بیمارستان رفت و نه تنها یورو که شروع فصل را نیز از دست داد.

هانسی فلیک در کنفرانس مطبوعاتی قبل از اولین بازی لیگ در والنسیا درباره وضعیت فرنکی دی یونگ گفت: «او با ما نیست و مشخص هم نیست چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد.»

2069359

در ماه مارس، در سن مامس، او از ناحیه پای راست خود دچار پیچ‌خوردگی شد و حدود پنج هفته بیرون بود. دی یونگ برای دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پارک دو پرنس به زمین بازگشت. بازی بعدی، مقابل کادیز، ژاوی به او استراحت داد. سپس، او در بازی برگشت با پاریس بازی را از ابتدا شروع کرد و در بازی بعدی، در سانتیاگو برنابئو، درست قبل از اتمام نیمه پس از ضربه والورده تعویض شد. از آن زمان، او از ترکیب بارسا و هلند خارج شده و در پایان یورو رونالد کومان گفت بارسا فعلا نباید منتظر بازگشت دی یونگ باشد.
ستاره هلندی که دستمزدی بسیار بالا دریافت می‌کند، بدون اثرگذاری خاص در فصل گذشته و تاریخی نامشخص برای بازگشت، انفرادی تمرین می‌کند. بارسا بی‌میل به فروش او نبود، اما این مصدومیت شدید باعث شده هیچ پیشنهادی برایش نرسد. دی یونگ حتی در بازی جام خوان گامپر توسط دسته‌ای از هواداران بارسلونا با سوت‌های اعتراضی مواجه شد تا مشخص شود پایگاهش روی سکوها را نیز از دست داده است. او تا 2026 با بارسا قرارداد دارد.

2069361

دیدگاه‌ها