کد خبر : 2062858 | 27 مرداد 1403 ساعت 14:52 | 37.7K بازدید | 51 دیدگاه

تمدید با ساندرلند تا 2028

نه به لیگ برتر: تصمیم بزرگ جوب بلینگام!

جوب بلینگام تصمیم گرفت قراردادش با تیم دسته دومی ساندرلند را تا سال 2028 تمدید کند و قید پیشنهادات لیگ برتری خود را زد.

نه به لیگ برتر: تصمیم بزرگ جوب بلینگام!

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک جوان تا سال 2028 با ساندرلند تمدید کرد و بر خلاف برادر بزرگتر خود، حاضر نشد وارد سطح اول فوتبال دنیا شود. جوب و جود از نظر فیزیکی بسیار شبیه به هم هستند. وقتی بازی می‌کنند نیز عملاً کپی هم هستند، اما جوب مسیری متفاوت از حرفه برادرش انتخاب کرده است. گواه این موضوع تمدید بعد از ظهر دیروز با ساندرلند از لیگ چمپیونشیپ انگلیس است. او با وجود وسوسه شدن توسط پیشنهادات لیگ برتری و خارج از کشور، تا سال 2028 قراردادی جدید امضا کرد.

جوب، 18 ساله، قدم‌های اولیه بسیار متفاوتی با جود برداشته است. هافبک رئال مادرید در سن جوب در دورتموند حضور داشت. هر دو در بیرمنگام، شهر زادگاه خود، فوتبال را شروع کردند، اما در حالی که برادر بزرگ‌تر ترجیح داد در آلمان تجربه‌ای جدید کسب کند، برادر کوچک‌تر در انگلیس ماند و دیروز نیز به پیشنهادات لیگ برتری خود از پالاس و تاتنهام پاسخ رد داد.

2069355

او پس از یک فصل حضور در ساندرلند، با 7 گل و 1 پاس گل، تصمیم به تمدید قرارداد خود گرفت و گفت: «احساس می‌کنم کارهای ناتمام زیادی دارم و فکر می‌کنم می‌توانیم در این فصل به دستاوردهای بزرگی برسیم.»

او نمی‌خواهد جا پای شماره 5 رئال مادرید بگذارد و این چیزی است که مربی سابقش، تونی موبی، نیز می‌دانست: «جوب نمی‌خواهد زیر سایه نام برادرش زندگی کند. او می‌خواهد فوتبالیست باشد و یک بلینگام جدید با هویت خودش خلق کند.»

2069356

دیدگاه‌ها