کد خبر : 2062847 | 27 مرداد 1403 ساعت 14:10 | 24K بازدید | 46 دیدگاه

کری سنگین برای ستاره سابق بارسا: فرستادمش باشگاه!

لیساندرو مارتینز پس از بازی شب گذشته برابر فولام کری جالبی برای آداما ترائوره خواند.

کری سنگین برای ستاره سابق بارسا: فرستادمش باشگاه!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد روبروی فولام به میدان رفت و موفق شد با گلی که یوشوا زیرکزی در دقیقه ۸۷ به ثمر رساند سه امتیاز این بازی را از آن خود دکند.

یکی از نکات جالب این بازی مربوط به تقابل آداما ترائوره با لیساندرو مارتینز بود که بارها در طول نیمه اول رخ داد و هر دو بازیکن در تلاش بودند که بر دیگری غلبه کنند و از سد هم بگذارند و این درگیری و رقابت توجه بسیاری از تماشاگران و خبرنگاران را هم به خود جلب کرده بود.

یکی از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه از شبکه اسکای اسپورت پس از پایان بازی به سمت مارتینز رفت و از او درباره این تقابل و درگیری جذاب در زمین پرسید و این بازیکن در پاسخ به او گفت: «او را به باشگاه فرستادم!» تا به این شکل به ظاهر قدرتمند و متفاوت حریف هم طعنه زده باشد.

اما این ستاره یونایتد در ادامه اضافه کرد: «بازی کردن برابر او دشوار است و من این موضوع را از همان تقابل اول متوجه شدم. ترائوره در لحظه اول این تقابل توانست من را بکشد و از من عبور کند اما پس از آن من هم توانستم چنین کاری انجام دهم و همه چیز برابر پیش رفت.»

دیدگاه‌ها