کد خبر : 2062840 | 27 مرداد 1403 ساعت 13:38 | 51.4K بازدید | 61 دیدگاه

درخشش غیرمنتظره: امباپه و بلینگام ستاره رئال نیستند

کادر فنی رئال مادرید و شخص کارلو آنچلوتی معتقد هستند که رودریگو بهترین بازیکن این تیم در دیدار سوپر جام اروپا بوده است.

درخشش غیرمنتظره: امباپه و بلینگام ستاره رئال نیستند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه هفته گذشته فصل جدید را رسما با بازی برابر آتالانتا در دیدار فینال سوپر جام فوتبال اروپا آغاز کرد و موفق شد با دو گلی که فدریکو والورده و کیلیان امباپه به ثمر رساندند در این بازی به پیروزی برسد و اولین جام قهرمانی را از آن خود کند.

جود بلینگام در این بازی موفق شد پاس گل دوم را برای امباپه ارسال کند و درخشش او در نیمه دوم باعث شد که جایزه بهترین بازیکن زمین به او اهدا شود. گلزنی امباپه و همچنین پاس گل وینیسیوس جونیور هم باعث شد که بسیاری مشغول تمجید از این سه بازیکن در ترکیب رئال مادرید شوند.

اما روزنامه مارکا با انتشار خبری مدعی شده است که عملکرد رودریگو بوده که بیشتر از هر بازیکن دیگری توجه کارلو آنچلوتی را به خود جلب کرده است. او بارها پس از پایان بازی در گفتگو با ستاره برزیلی تیمش از عبارت «بهترین بازیکن» استفاده کرد تا به او نشان دهد که از نمایشی که داشته بسیار راضی است.

آنچلوتی معتقد است که دوندگی و تلاش او برای رسیدن به توپ و تعادلی که رودریگو در تیم ایجاد کرده و همچنین نقش مؤثرش در بازیسازی در این دیدار بهتر از سایر بازیکنان بوده و داویده آنچلوتی و آنتونیو پینتوس هم به عنوان اعضای اصلی کادر فنی رئال از عملکرد این بازیکن بسیار راضی بوده‌اند و امیدوار هستند که او فصل درخشانی را در پیش داشته باشد.

دیدگاه‌ها