کد خبر : 2062839 | 27 مرداد 1403 ساعت 13:38 | 39.5K بازدید | 38 دیدگاه

گوندوگان از فهرست خط خورد

قطعی: ستاره بارسا بازی با والنسیا را از دست داد

ایلکای گوندوگان به بازی امشب برابر والنسیا نرسید و برنامه‌های اولیه هانسی فلیک را برهم زد.

قطعی: ستاره بارسا بازی با والنسیا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بارسای جدید با هانسی فلیک لالیگا 25-2024 را امشب در مستایا آغاز خواهد کرد و سرمربی آلمانی یازده بازیکن تضمین شده را برای شروعی خوب در این رقابت‌ها به میدان می‌فرستند. او این کار را باید بدون هافبک آلمانی خود انجام دهد.

با ثبت قرارداد اینیگو مارتینز، پابلو توره، مارک کاسادو و پائو ویکتور، همه چیز نشان می‌دهد که فلیک روی مدافع باسکی به عنوان مدافع میانی ثابت خود حساب می‌کند و باید تصمیم بگیرد که چه کسی زوج او خواهد بود. در حال حاضر اریک گارسیا و کوبارسی، بالاتر از کنده شانس قرار گرفتن کنار اینیگو را دارند.

همچنین حضور لامین یامال در ترکیب ثابت قطعی است. دیروز فلیک تأیید کرد که یامال توانسته بعد از اتفاق تلخی که برای پدرش رخ داد شرایط روحی خوب خود را بازیابی کند. امشب رافینیا و لواندوفسکی نیز در خط حمله بارسا حضور خواهند داشت. در خط میانی گوندوگان غایب است و با توجه به بازی‌های خوب برنال و کاسادو در تور آمریکا، به نظر می‌رسد یکی جایگزین او شود. همچنین فلیک برای هافبک دفاعی روی کریستنسن حساب می‌کند.

2069296

غایبان ترکیب اصلی

هرچند پدری اخیر به تمرینات گروهی اضافه شده، ولی او کار را از روی نیمکت شروع می‌کند. پدری نیمه دوم به زمین خواهد رفت. دنی اولمو مطمئناً در مستایا نخواهد بود، چون نه قراردادش ثبت شده و نه از نظر بدنی آماده است.

لازم به یادآوری است که غیر از گوندوگان، رونالد آرائوخو، دی یونگ، گاوی و آنسو فاتی هم  قطعا به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود، در حالی که فرمین لوپز نیز تعطیلات تابستانی را پشت سر می‌گذارد. به عنوان ذخیره تراشتگن، ایناکی پنیا و آسترالاگا حضور دارند. روی نیمکت مدافعانی چون هکتور فورت، جرارد مارتین و سرجی دومینگز، هافبک‌ها مارک برنال و پابلو توره و مهاجمان فران تورس و ویکتور حضور دارند.

دیدگاه‌ها