کد خبر : 2062832 | 27 مرداد 1403 ساعت 13:05 | 37.7K بازدید | 31 دیدگاه

درخواست کمک: تماس سرمربی چلسی با آنچلوتی

انزو مارسکا فاش کرد که پس از قبول هدایت چلسی با کارلو آنچلوتی درباره این تیم و شرایطش صحبت کرده است.

درخواست کمک: تماس سرمربی چلسی با آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در چند فصل اخیر روزهای بسیار سخت و شرایط بحرانی بسیاری را پشت سر گذاشته و مدیران این باشگاه در پایان فصل گذشته تصمیم گرفتند که به همکاری با مائوریسیو پوچتینو خاتمه دهند و یک مربی جدید را برای هدایت این تیم انتخاب کنند و جستجوها از همان زمان آغاز شد.

مدیران این باشگاه در نهایت به این نتیجه رسیدند که بهترین انتخاب برای هدایت این تیم در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر انگلیس، انزو مارسکا است و او با امضای قراردادی پنج ساله به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و در تلاش است تا بتواند آنها را بار دیگر به روزهای خوب و طلایی برگرداند.

اما مارسکا در آستانه آغاز رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس صحبت‌های جالبی را درباره قبول پیشنهاد چلسی و درخواست کمکش از دو مربی بزرگ دنیای فوتبال که سابقه هدایت این تیم را در سال‌های قبل داشته‌اند مطرح کرد.

او در این باره به خبرنگاران گفت: «به محض این که قراردادم را امضا کردم با رانیری تماس گرفتم. این کار را انجام دادم چون سال قبل هم پیش از شروع فصل با لستر با او حرف زده بودم. ما در آن زمان توانستیم در بازی اول به پیروزی برسیم، بنابراین دوباره این کار را کردم تا نظرش را بپرسم.

من همچنین قبل از بازی دوستانه برابر رئال مادرید هم بارها با کارلو آنچلوتی صحبت کرده بودم. هم او و هم رانیری با علاقه زیادی درباره چلسی صحبت کردند و از تجربه خوبی که در این تیم داشتند بسیار راضی بودند و سعی کردند به من هم کمک کنند.»

دیدگاه‌ها