کد خبر : 2062829 | 27 مرداد 1403 ساعت 12:55 | 23.1K بازدید | 25 دیدگاه

دغدغه فلیک: ستاره جدید روی فرم نیست

دنی اولمو از زمان پیوستن به بارسلونا تا به حال هنوز نتوانسته است به اوج آمادگی برگردد.

دغدغه فلیک: ستاره جدید روی فرم نیست

به گزارش "ورزش سه"، دنی اولمو یکی از بهترین بازیکنان حاضر در رقابت‌های فصل گذشته بوندسلیگا در ترکیب لایپزیش بود و توانست نقش مهمی را هم در قهرمانی تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ ایفا کند و مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار بگیرد.

رسانه‌های اسپانیایی از همان ابتدا اعلام کرده بودند که بارسلونا به صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن است و تمام تلاشش را برای نهایی کردن این انتقال به کار گرفته است. او هم علاقه زیادی داشت که فوتبال آلمان را ترک کند و بار دیگر به کشورش برگردد و فوتبالش را تحت هدایت هانسی فلیک ادامه دهد.

این انتقال در نهایت عملی شد و او چند روز قبل با امضای قراردادی به صورت رسمی به بارسلونا پیوست اما مشکلات مالی باشگاه بارسلونا و دردسرهای مربوط به فرپلی مالی لالیگا باعث شده است که قرارداد او همچنان ثبت نشود و او به همین دلیل نمی‌تواند این تیم را در دیدار هفته اول برابر والنسیا که امشب برگزار خواهد شد همراهی کند.

اما حالا روزنامه موندو دپورتیوو مدعی شده است که اولمو از زمان پیوستن به بارسلونا و حضور در تمرینات پیش فصل این تیم، هنوز نتوانسته است در هیچ جلسه تمرینی به صورت کامل حضور داشته باشد و به همراه تمام بازیکنان تمرین کند و همچنان در حال طی کردن روند تمرینات انفرادی است که برای او در نظر گرفته شده است.

این بازیکن به دلیل حضور در ترکیب تیم ملی اسپانیا و پس از آن مشخص شدن تکلیفش با لایپزیش دیرتر به تمرینات بارسا اضافه شد و به نظر می‌رسد که فلیک و دیگر اعضای کادر فنی بارسا همچنان در تلاش هستند که او را به اوج آمادگی برسانند.

دیدگاه‌ها