کد خبر : 2062828 | 27 مرداد 1403 ساعت 12:54 | 9.1K بازدید | 4 دیدگاه

٢٠-٣٠ بازیکن ایران پتانسیل ستاره شدن دارند!

سرمربی تیم ملی زیر ١٧ سال والیبال ایران خیلی به تیمش امیدوار است.

٢٠-٣٠ بازیکن ایران پتانسیل ستاره شدن دارند!

به گزارش "ورزش سه"، آرش صادقیانی، سرمربی تیم ملی والیبال زیر 17 پسر ایران، در جمع ملی‌پوشان و اصحاب رسانه گفت: بیست‌ ماه از آغاز کارمان برای آماده‌سازی تیم زیر 16 سال می‌گذرد و در این مدت بازیکنان حاضر در اردوها و اعضای کادرفنی از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند. لازم است از ریاست فدراسیون والیبال تشکر کنم. در این مدت هر نیاز و درخواستی که کادرفنی و بازیکنان داشتند را در اختیار تیم قرار دادید. هر زمان که با تقوی دیدار داشتم، ایشان وضعیت تیم را جویا می‌شدند و احوال تک‌تک بازیکنان و شرایط اردو را می‌پرسیدند.

وی با اشاره به روند آماده‌سازی تیم ملی زیر 17 سال پسر ایران افزود: توانستیم در این مدت شرایطی را ایجاد کنیم که بازیکنان در مهارت‌های پایه والیبال شرایط خوبی را به‌دست آورند و پیشرفت چشم‌گیری داشتیم. نه‌تنها این 12 بازیکن منتخب بلکه 20-30 بازیکن آماده داریم که پتانسیل ستاره شدن را دارند. این نفراتی که درنهایت انتخاب شدند بهترین‌ها بودند، اما قطعا بازیکنانی که درحال حاضر در این جمع نیستند می‌توانند در آینده به تیم اضافه شوند و ستاره گردند و به والیبال ایران و تیم بزرگسالان کمک کنند.

صادقیانی با تقدیر از صحبت‌های تقوی گفت: دیدگاه مثبت رئیس فدراسیون والیبال درخصوص عدم اهمیت نتیجه‌گیری جای تقدیر و تشکر دارد چون بار را از روی دوش بازیکنان برمی‌دارد. اما به شما و مردم عزیر ایران این قول را می‌دهیم که با تمام تلاش، جدیت و توان‌مان در مسابقات قهرمانی جهان شرکت خواهیم کرد و به دنبال کسب بهترین نتیجه خواهیم بود. اولویت اول ریاست فدراسیون در والیبال که به بحث کشف و پرورش درست استعدادها مربوط می‌شد انجام گردید. تیم خوب و بازیکنان منظمی در اختیار داریم که خیلی خوب اخلاق حرفه‌ای را یاد گرفتند و می‌توانیم ادعا کنیم بازیکنان 15-16 سال والیبال‌مان، رفتار حرفه‌ای را به خوبی یاد گرفتند.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 17 پسر ایران در پایان گفت: امیدوارم به یاری خداوند متعال و دعای خیر مردم بتوانیم زحماتی که کشیده شد را به نحو احسنت پاسخ دهیم.

تقوی در پاسخ به صحبت‌های صادقیانی افزود: بارها پشت سر شما گفتم و شاید در فضای مجازی شنیده باشید. به جرئت می‌توانم بگویم که تیم شما از نظر فرهنگی، اخلاقی و ورزشی جزء تیم‌های نمونه کشور در عرصه ورزش است.

دیدگاه‌ها