کد خبر : 2062818 | 27 مرداد 1403 ساعت 12:19 | 9.5K بازدید | 2 دیدگاه

درک عظمت این مدال به زمان احتیاج دارد

ستاره تیم ملی لهستان معتقد است که آنها کار بزرگی انجام داده‌اند که درک آن به زمان احتیاج دارد.

درک عظمت این مدال به زمان احتیاج دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال لهستان در المپیک پاریس موفق به کسب مدال نقره شد، اما شادی کامل را نتوانستند تجربه کنند. توماش فورنال در مصاحبه‌ای پس از بازی اعلام کرد که برای شروع جشن نیاز به زمان دارد تا بتواند موفقیت خود را درک کند. نوربرت هوبر نیز پس از بازگشت به لهستان در گفتگو با Polsat Sport بیان کرد که آگاهی کامل از این دستاورد بزرگ به مرور زمان حاصل می‌شود و این تجربه سنگینی بر دوش بازیکنان داشته است.

هنگامی که والیبالیست‌های لهستان و جولیا سزرمتا، دارنده مدال نقره بوکس، در فرودگاه ورشو فرود آمدند، جمعیتی از طرفداران و روزنامه‌نگاران به استقبال آنها آمدند. هوبر در این باره گفت که هنوز به طور کامل نتوانسته‌اند عظمت موفقیت خود را درک کنند و نیاز به زمان دارند تا به زندگی عادی بازگردند و از این تجربه بزرگ به طور کامل لذت ببرند.

المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال لهستان پر از چالش بود. فورنال، ماتئوش بینیک، پاول زاتورسکی و مارسین یانوش همگی در جریان این رقابت‌ها با مصدومیت‌های جدی روبرو شدند که باعث افزایش استرس در تیم شد. با این حال، این تیم موفق شد با وجود مشکلات، به مرحله نهایی صعود کند و مدال نقره را به دست آورد.

در بازی نهایی، تیم ملی لهستان با نتیجه 3 بر صفر مقابل فرانسه شکست خورد و مدال نقره را کسب کرد. تیم ملی آمریکا نیز با قرار گرفتن در جایگاه سوم، سکو را تکمیل کرد. بازیکنان لهستان اکنون در تلاشند تا با این تجربه کنار بیایند و برای مسابقات آینده آماده شوند.

دیدگاه‌ها