کد خبر : 2062813 | 27 مرداد 1403 ساعت 12:08 | 25K بازدید | 11 دیدگاه

اینیگو فیکس برابر والنسیا

قرارداد ستاره موردعلاقه فلیک ثبت شد

باشگاه بارسلونا به درخواست هانسی فلیک پاسخ مثبت داد و بالاخره قرارداد سال دوم اینیگو مارتینز را ثبت کرد تا برای بازی با والنسیا در دسترس باشد.

قرارداد ستاره موردعلاقه فلیک ثبت شد

به گزارش "ورزش سه"،  بارسلونا عwر دیروز قرارداد اینیگو مارتینز را ثبت کرد و به این ترتیب او برای بازی امشب در مستایا مقابل والنسیا در اختیار کادر فنی خواهد بود.

باشگاه کاتالان از ماده 77 اساسنامه لالیگا برای ثبت قرارداد اینیگو استفاده کرد. قانونی که اجازه می‌دهد باشگاه با استفاده از 80 درصد دستمزد بازیکن مصدوم خود که بیش از 4 ماه دور از میدان خواهد بود، برای جذب یا ثبت قرارداد بازیکنی دیگر استفاده کند. در این مورد رونالد آرائوخو که برای بخش مهمی از نیم فصل اول در دسترس نیست به کمک اینیگو و بارسا آمد.

فصل گذشته در مجموع هشت باشگاه اسپانیایی از این فرمول استفاده کردند و بارسلونا نیز در میانشان بود: ویتور روکه جای گاوی در نیم فصل دوم.

کسی که باید یک هفته دیگر برای ثبت قرارداد خود صبر کند، دنی اولمو است. هانسی فلیک دیروز در نشست خبری خود این را تایید کرد و گفت که اولمو شرایط فیزیکی مناسبی برای بازی ندارد و برای ثبت قرارداد او عجله‌ای ندارند.

با ثبت قرارداد اینیگو، سرمربی آلمانی در مجموع پنج مدافع میانی برای اولین بازی در لالیگا دارد: اینیگو مارتینز، آندریاس کریستنسن، اریک گارسیا، پائو کوبارسی و کلمنت لنگله.

دیدگاه‌ها