کد خبر : 2062810 | 27 مرداد 1403 ساعت 12:02 | 13.6K بازدید | 8 دیدگاه

رقبای ایران در راه قهرمانی جهان: آرژانتین، برزیل و ایتالیا

کاپیتان تیم ملی والیبال زیر 17 سال ایران گفت: مهمترین حریفان ایران تیم‌های آرژانتین، برزیل و ایتالیا هستند.

رقبای ایران در راه قهرمانی جهان: آرژانتین، برزیل و ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد.

تیم ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های مصر، تونس و لیبی همگروه است و در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به ترتیب به مصاف لیبی، تونس و مصر می‌رود.
طاها محسنی، کاپیتان تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران، در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی زیر 17 سال پسر ایران قبل از اعزام به مسابقات جهانی که امروز (شنبه 27 مرداد) در سالن فدراسیون برگزار شد، با بیان این‌ که هیچ حریفی را در دور گروهی و حذفی دست کم نمی گیریم، گفت: البته مهمترین حریفان ایران در این مسابقات تیم‌های آرژانتین، برزیل و ایتالیا هستند.

مدافع میانی تیم ملی زیر 17 سال پسر ایران درباره تمرینات این تیم، تصریح کرد: تمرینات تیم از 20 ماه پیش و برای مسابقات قهرمانی آسیا شروع شد که با قهرمانی در قاره کهن سهمیه مسابقات جهانی به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هدف‌گذاری تیم برای مسابقات قهرمانی جهان کسب نتایج مناسب است، ادامه داد: در مدت برگزاری تمرینات نیز اکثر اهداف فنی تیم محقق شده است و تا شروع مسابقات به آمادگی کامل می‌رسیم.

تیم ملی زیر 17 سال پسر ایران عصر امروز (شنبه 27 مرداد) تهران را به مقصد بلغارستان ترک می‌کند تا تمرینات خود را پیش از شروع این رقابت‌ها در صوفیه ادامه دهد.

دیدگاه‌ها