کد خبر : 2062808 | 27 مرداد 1403 ساعت 11:58 | 17.3K بازدید | 18 دیدگاه

بی‌‎تفاوتی ستاره بایرن: نبودن گورتسکا به من چه!

یوشوا کیمیش می‌گوید خط خوردن لئون گورتسکا از فهرست این تیم به او مربوط نیست.

بی‌‎تفاوتی ستاره بایرن: نبودن گورتسکا به من چه!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب دیدارهای دور اول از فصل جدید رقابت‌های جام حذفی فوتبال آلمان روبروی اولم به میدان رفت و موفق شد این تیم را با به ثمر رساندن چهار گل از سر راه بردارد و مجوز صعود به مرحله بعدی این مسابقات را به دست آورد.

یکی از اتفاقات عجیبی که در جریان این بازی رخ داد مربوط به خط خوردن گورتسکا از فهرست بایرن برای رویارویی با این حریف بود که خیلی زود توجه بسیاری را جلب کرد، خصوصا که در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه و علاقه مدیرانش به فروش این بازیکن به گوش می‌رسد.

کیمیش پس از پایان این بازی در گفتگو با ZDF اظهار داشت: «این تصمیم به من مربوط نیست. از نظر یک بازیکن دوست دارم که با او در زمین باشم. همه می‌دانند که ما دوستان خوبی هستیم و شاید الان هم کمی برایش متاسف باشم اما همان‌طور که گفتم، این تصمیم من نیست. این تصمیم مربوط به مربی و باشگاه است و به من ربط ندارد. من از مذاکرات آنها خبری ندارم.»

ونسان کمپانی هم پس از پایان این بازی تایید کرد که مذاکراتی بین گورتسکا و مدیران بایرن مونیخ در حال انجام است، اما مدعی شد که این مسائل کاملا خصوصی است و تا زمانی که تکلیف نهایی مشخص نشود علنی نخواهد شد.

دیدگاه‌ها