کد خبر : 2062804 | 27 مرداد 1403 ساعت 11:39 | 56K بازدید | 57 دیدگاه

میلیتائو، نمایشی از اعتماد به نفس

بازگشت رمبو: خیال رئال راحت شد

ادر میلیتائو در سوپرجام اروپا نشان داد که چرا رئال مادرید قصد ندارد در خط دفاعی خرید جدیدی انجام دهد.

بازگشت رمبو: خیال رئال راحت شد

به گزارش "ورزش سه"، ادر ملیتائو در سوپرجام اروپا خط دفاعی رئال را رهبری کرد و نشان داد که به روزهای خوبش برگشته است. او بازیکن رئال با بیشترین بازپس‌گیری توپ (هفت بار) بود و آنچلوتی بعد از بازی یک بار دیگر گفت: «تیم ما تکمیل است.»

سؤال‌ها در کنفرانس مطبوعاتی در مورد احتمال جذب یک مدافع زیاد بود ولی پاسخ همانی بود که قبلا عنوان شده بود: خریدی نخواهیم داشت. طبیعی بود که با نمایش عالی ادر میلیتائو و رودیگر و کسب یک قهرمانی دیگر، رئال نیاز به خرید جدید را حس نمی کند. بعد از مصدومیت رباط صلیبی سال گذشته، میلیتائو در کوپا آمه‌ریکا نشان داد که دیگر مشکل فیزیکی ندارد. پیش فصل آن را تایید کرد ولی در ورشو دیگر به همه ثابت شد که رمبوی خط دفاعی رئال برگشته است.

2069246

با بلینگام، وینیسیوس و امباپه جای هیچ شگفتی‌ای وجود نداشت، اما تا دقیقه 59 که وینیسیوس به والورده پاس گل داد، آتالانتا تیمی خطرناک نشان داده بود و لوکمن و دکتلار از زمین و هوا رئال را آزار می‌دادند. آزاری که به گل ختم نشد چون رئال با تیبو کورتوا، میلیتائو و رودیگر، یکی از بهترین خطوط دفاعی دنیا را دارد.

در ورشو میلیتائو بازیکن رئال مادرید با بیشترین ریکاوری توپ (هفت بار) و دومین بازیکن با بیشترین مداخله در جریان بازی (73، بعد از 75 بلینگام) بود. ادر دو تکل موفق داشت، همچنین دومین بازیکن در پاس‌های موفق (53، یکی کمتر از مندی) با ضریب موفقیت 91.4 درصد بود و او دو شوت را هم بلوکه کرد.

2069247

بازی ادر نمایشی از اعتماد به نفس کامل بود. او پستش را برای پرس کردن ترک می‌کرد، با اطمینان از فرم خوبش چون به سرعت برمی‌گشت. بدون داوید آلابای مصدوم تا نوامبر، میلیتائو در ورشو خیال آنچلوتی و رئال را راحت کرد. بله، رمبوی برزیلی برگشته است.

دیدگاه‌ها