کد خبر : 2062792 | 27 مرداد 1403 ساعت 09:48 | 8.7K بازدید | 23 دیدگاه

انریکه: پی‌اس‌جی از پس یک بازی سخت برآمد

لوئیس انریکه می‌گوید بازی برابر لو آور برای تیمش بسیار دشوار بوده و از این که آنها موفق به کسب سه امتیاز این دیدار شده‌اند خوشحال است.

انریکه: پی‌اس‌جی از پس یک بازی سخت برآمد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول فصل جدید رقابت‌های لیگ یک فرانسه در ورزشگاه خانگی لو آور روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد پس از ۹۰ دقیقه تلاش با چهار گل برابر این حریف به پیروزی برسد و گام اول را در این مسابقات محکم بردارد.

بسیاری منتظر تماشای نسخه پی‌اس‌جی بدون حضور کیلیان امباپه بودند، اما چهار گلی که لی کانگ این، عثمان دمبله، بردلی بارکولا و رندال کولو موانی به ثمر رساندند باعث شد که آنها با خیالی آسوده از این بازی بیرون بیایند و سه امتیاز اول را به راحتی به دست آورده باشند.

لوئیس انریکه پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این بازی به هیج وجه آسان نبود. شاید ما خیلی آرام کارمان را شروع کردیم. توانستیم خیلی سریع یک گل بزنیم و این باعث شد که خیلی آرام شویم، اما سختی زیادی کشیدیم. فکر می‌کنم در نیمه دوم توانستیم موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشته باشیم.

توانستیم تکلیف بازی را در نیمه دوم مشخص کنیم، اما نباید فراموش کنید که بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. ما مشخصا تیمی هستیم که در تلاش است تا با استفاده از نقاط قوتش بازی کند. درست است که در لحظات پایانی بازی بود که توانستیم بهترین عملکرد خودمان را در طول این دیدار به نمایش بگذاریم.

از حضور بازیکنان مهمی در این تیم بهره می‌بریم و بازی کردن در دیدارهای خارج از خانه همیشه برای هر تیمی دشوار است. این بازی کمی پیچیده شده بود، اما ما بار دیگر امروز از پس مأموریتی که داشتیم برآمدیم و توانستیم پیروز شویم.»

دیدگاه‌ها