کد خبر : 2062790 | 27 مرداد 1403 ساعت 09:20 | 63.6K بازدید | 19 دیدگاه

گران‌ترین والیبالیست جهان، سه ستاره ایرانی و دیگران

همه منتظر شروع فصل جدید رقابت‌های پلاس لیگا هستند.

گران‌ترین والیبالیست جهان، سه ستاره ایرانی و دیگران

به گزارش "ورزش سه"، انتقال ویلفردو لئون به تیم  لوک لوبلین به عنوان یکی از بزرگترین نقل و انتقالات تاریخ پلاس لیگا شناخته می‌شود. این ملی‌پوش سرشناس لهستانی برای اولین بار در لیگ داخلی کشورش به میدان خواهد رفت و حضور او در این رقابت‌ها انتظار زیادی از هواداران والیبال را به دنبال داشته است. لئون که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان شناخته می‌شود، بی‌تردید جذابیت فصل جدید پلاس لیگا را افزایش خواهد داد.

همچنین در فصل 2024/2025 پلاس لیگا، چندین والیبالیست سرشناس و استعدادهای بزرگ نیز برای اولین بار حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه خواهند کرد. این نقل و انتقالات، ترکیب تیم‌های مختلف لیگ را تغییر داده و انتظار می‌رود که مسابقات این فصل رقابت‌های هیجان‌انگیزی را به همراه داشته باشد. تعدادی از بازیکنان برجسته بین‌المللی نیز به پلاس لیگا پیوسته‌اند و این لیگ را بیش از پیش تقویت کرده‌اند.

هواداران والیبال اکنون در انتظار شروع فصل جدید هستند تا ببینند که این ستارگان جدید چگونه در رقابت‌های پلاس لیگا ظاهر خواهند شد. علاوه بر لئون، بازیکنان دیگری نیز که به عنوان استعدادهای آینده‌دار شناخته می‌شوند، به این لیگ پیوسته‌اند و پیش‌بینی می‌شود که این فصل یکی از پویاترین و جذاب‌ترین فصل‌های تاریخ پلاس لیگا باشد. همچنین از ایران نیز مبین نصری، امین اسماعیل‌نژاد و میلاد عبادی‌پور این فصل در پلاس لیگا توپ خواهند زد.

دیدگاه‌ها