کد خبر : 2062789 | 27 مرداد 1403 ساعت 09:18 | 12.6K بازدید | 25 دیدگاه

کمپانی: بیشتر از هر چیز برای تیمم خوشحالم

ونسان کمپانی از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر اولم بسیار راضی و خوشحال است.

کمپانی: بیشتر از هر چیز برای تیمم خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب دیدارهای دور اول از فصل جدید رقابت‌های جام حذفی فوتبال آلمان روبروی اولم به میدان رفت و موفق شد این تیم را با به ثمر رساندن چهار گل شکست دهد و راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.

ونسان کمپانی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من اول و بیشتر از هر چیز برای تیمم خوشحال هستم. با شروع خیلی خوبی داشتیم و توانستیم خیلی زود با دو گل پیش بیفتیم. به صورت خاص از اینکه توانستیم دروازه را بسته نگه داریم خوشحال هستم. به عنوان یک بازیکن دوران حرفه‌ای طولانی‌ای داشتم و می‌دانم که چنین دیدارهایی همیشه آسان نیست. ما جدی بودیم و نظم درستی داشتیم. ۰-۴ نتیجه خوبی است.»

او درباره شناخت سریع از بازیکنان گفت: «این کار را با صحبت با تعداد زیادی از بازیکنان انجام دادم. اما افراد دیگری در این باشگاه هستند که بازیکنان را برای مدت طولانی‌تر می‌شناسند. مهم‌ترین نکته چیزی است که در زمین می‌بینم. کارهایی که بازیکنان در گذشته انجام داده‌اند برای من مهم نیست. همه چیز آرام آرام بهتر می‌شود.»

سرمربی جدید بایرن مونیخ درباره عملکرد توماس مولر اضافه کرد: «توماس بازیکنی است که همیشه انگیزه بالایی دارد. امروز برای او مثل فینال لیگ قهرمانان بود و همین‌طور هم بازی کرد. این دقیقا همان روحیه و رفتاری است که ما نیاز داریم.»

کمپانی درباره شرایط گورتسکا هم گفت: «تنها چیزی که می‌توانم بگویم همان حرفی است که پیش از شروع این بازی هم زده بودم. ما به عنوان یک باشگاه همیشه می‌خواهیم با بازیکنان صادق باشیم. ما در درون خانواده چنین رفتاری داریم و نیازی نیست که هیچ چیزی را به صورت علنی مطرح کنیم.»

دیدگاه‌ها