کد خبر : 2062778 | 27 مرداد 1403 ساعت 00:48 | 29.1K بازدید | 35 دیدگاه

تدی شرینگام:

فن نیستلروی این ستاره یونایتد را احیا می‌کند

تدی شرینگام، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که رود فن نیستلروی، دستیار جدید اریک تن‌هاخ، می‌تواند مارکوس رشفورد را احیا کند!

فن نیستلروی این ستاره یونایتد را احیا می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، هواداران شیاطین سرخ احساس می‌کنند که با بازگشت این اسطوره هلندی به تئاتر رویاها، روزهای هیجان‌انگیزی در پیش است. قهرمان لیگ برتر و جام حذفی که در پنج سال حضورش در منچستریونایتد ۱۵۰ گل به ثمر رساند، نقش جدیدی به عنوان دستیار اریک تن‌هاخ بر عهده گرفته است. امید می‌رود که فن نیستلروی بتواند تیم را پس از فصل ناامیدکننده ۲۴-۲۰۲۳ که در جایگاه هشتم قرار گرفت، دوباره به اوج برساند.

یکی از بازیکنانی که به شدت نیاز به بازگشت به فرم خوب دارد، مارکوس رشفورد است. او در فصل گذشته تنها هشت گل به ثمر رساند که ۲۲ گل کمتر از فصل قبل بود. اکنون گزارش‌ها حاکی از آن است که پاری سن ژرمن به دنبال جذب رشفورد است.

اما شرینگام، که خود نیز یک گلزن برجسته و برنده جام‌های متعدد با منچستریونایتد است، معتقد است که فن نیستلروی می‌تواند بهترین عملکرد را از این ستاره انگلیسی بگیرد. او فکر می‌کند که رشفورد می‌تواند نکات و ترفندهای زیادی را در مورد نحوه بازی در محوطه جریمه از فن نیستلروی بیاموزد.

شرینگام گفت: «من فکر می‌کنم رود فن نیستلروی می‌تواند به مارکوس رشفورد کمک کند تا مهارت‌های تمام‌کنندگی خود را بهبود بخشد، اما به رابطه بین آنها هم بستگی دارد. مهاجمان بسیار حساس هستند و اگر با گفتن چیزی آنها را ناراحت کنید، ممکن است رابطه دشواری ایجاد شود. به عنوان مثال، اگر فن نیستلروی به رشفورد بگوید که به بازی یک بازیکن دیگر نگاه کند، ممکن است نصیحت او را نادیده بگیرد یا احترامش را از دست بدهد.»

2069186

او افزود: «مانند آنچه گفتم، ما مهاجمان بسیار حساس هستیم. برخی نیاز به حمایت و تشویق دارند. گفتن اینکه چقدر خوب هستند و تعریف از آنها، مهم‌ترین چیز است، زیرا شما می‌خواهید مهاجم نوک‌تان پر از اعتماد به نفس باشد. اگر مهاجم نوک‌تان را به درستی مدیریت نکنید، ممکن است از همان ابتدا رابطه‌ای پرتنش ایجاد شود.»

دیدگاه‌ها