کد خبر : 2062772 | 27 مرداد 1403 ساعت 00:28 | 28.5K بازدید | 59 دیدگاه

می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم

اولین گلزن خیبر در تاریخ لیگ برتر: تقدیم به لرستان!

مهرداد قنبری گفت: ما تیمی هستیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و هوادار مقابل ما در خانه‌اش هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

اولین گلزن خیبر در تاریخ لیگ برتر: تقدیم به لرستان!

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم‌آباد قهرمان فصل گذشته لیگ آزادگان که پس از صعود به لیگ برتر، در نخستین هفته مقابل هوادار قرار گرفت و موفق شد با تک گل پیروزی‌بخش مهرداد قنبری، اولین سه امتیازش را در فصل بیست و چهارم دشت کند.

زننده تک گل خیبر خرم‌آباد پس از بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی خیلی سختی بود، خدا را شکر که تلاش بچه‌ها به ثمر نشست. گلی که به ثمر رساندم را به همه هواداران لرستان و قوم عزیز لر تقدیم می‌کنم. فکر کنم این بیست و هفتمین گل من برای خیبر بود.

وی افزود: قسمت من بود که در این بازی گل بزنم، امیدوارم بتوانیم تیم خیبر را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم چون ما تیمی هستیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و هوادار مقابل ما در خانه‌اش هیچ حرفی برای گفتن نداشت. امیدوارم به زودی در ورزشگاه لر آرنا بازی کنیم، جو بسیار خوبی دارد. هواداران ما می‌توانند با هواداران سایر تیم‌های بزرگ مقایسه شوند.

2069172

او در مورد هدف تیمش در این فصل گفت: هدف ما این است که خیبر را در جایگاه خوبی نگه داریم، تیم ما تازه به لیگ صعود کرده و نباید توقع زیادی داشت و تلاش می‌کنیم که در لیگ برتر بمانیم.

قنبری در مورد کار کردن با رضا مهاجری گفت: آقا رضا خصلت خیلی خوبی دارد و با بازیکنانش رفیق است و طوری رفتار می‌کند که همه با جان و دل برای تیم بازی می‌کنند و پارسال هم بهترین عملکرد را داشتیم و بهترین رتبه را کسب کردیم.

دیدگاه‌ها