کد خبر : 2062767 | 27 مرداد 1403 ساعت 00:26 | 69.5K بازدید | 90 دیدگاه

شاید ندیده باشید: سهم اسلامی یک گل و نصفی!

محمدحسین اسلامی روی گل اول استقلال هم نقش ویژه‌ای داشت.

شاید ندیده باشید: سهم اسلامی یک گل و نصفی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی در اولین بازی برای استقلال خوش‌ درخشید و گل 3 امتیازی را برای این تیم به ثمر رساند اما نکته‌ای که شاید به آن توجه نشده باشد حرکت بدون توپ و هوش بالای این بازیکن جوان در بازی بدون توپ روی گل اول بود.

محمدحسین اسلامی که ذاتا بازیکن سرزن و بلندقامتی نیست، در صحنه‌ای که نبرد هوایی برای توپ ایجاد شد، بلند شدن و سرزدن او کمکی به استقلال نمی‌کرد و حتی راهی به دروازه پیدا نمی‌کرد و او با تصمیم لحظه‌ای فوق‌العاده شرایطی را فراهم کرد که گل اول استقلال به ثمر برسد، او با سخت کردن شرایط بازیکن شمس‌آذر و انجام این کار بدون خطا فرصتی را ایجاد کرد تا توپ مقابل رمضانی قرار بگیرد و مهاجم استقلال گل اول را به ثمر برساند.

2069164
2069166
2069167

او در ابتدا مدافع شمس‌آذر را وادار به اشتباه کرد و بعد از آن با قراردادن بدن خود و به اصلاح بسکتبالیست‌ها با اسکرین کردن مدافع حریف اجازه دفاع مناسب و حضور به موقع برای دفع توپ نداد تا گل اول استقلال به ثمر برسد.

این حرکت اسلامی کمتر از یک پاس گل نبود و بدون دخالت و ضربه به توپ توانست زمینه‌ساز گل اول آبی‌ها باشد و او در این مسابقه یک گل و یک تاثیرگذاری غیرمستقیم به جای گذاشت و نقش اصلی پیروزی استقلالی‌ها در هفته نخست بود.

دیدگاه‌ها