کد خبر : 2062763 | 27 مرداد 1403 ساعت 08:11 | 4.8K بازدید | 7 دیدگاه

در ادامه مسیر جبران می‌کنیم؛

آقایی: اتفاقات سال قبل برای نساجی تکرار نمی‌شود

سعید آقایی می‌گوید نساجی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر برای نتایج بهتر و حضور در رتبه‌های بالای جدول تلاش می‌کند.

آقایی: اتفاقات سال قبل برای نساجی تکرار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در اولین بازی خانگی خود در فصل جدید با یک گل مقابل فولاد شکست خورد. سعید آقایی پس از این مسابقه اظهار داشت: به نظرم خوب بازی نکردیم و حرفی هم ندارم بزنم. به فولاد تبریک می‌گویم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم. ما در بازی‌های خانگی کل انرژی‌مان را از آنها می‌گیریم و بابت این بازی هم شرمنده‌شان هستیم. ان‌شاءالله بتوانیم در ادامه مسیر جبران کنیم.

مدافع نساجی در پاسخ به اینکه با این شکست فشار روی نساجی بیشتر نخواهد شد، گفت: نه، نمی‌شود. ان‌شاءالله شرایط‌مان اوکی می‌شود‌. ما سال قبل، سال سختی داریم اما بعد از اینکه آن شرایط سخت را گذراندیم، تمرینات خیلی خوبی داشتیم. امروز شرایط طوری بود که نیمه دوم بازی‌مان درنیامد و نتوانستیم امتیاز بگیریم. برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

ویدئو: 350372

وی در واکنش به اینکه هواداران نساجی نگران تکرار اتفاقات سال گذشته هستند، گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ بدهد. شرایط برایمان سخت بود، بدنسازی را دیر شروع کردیم و این مسائل هم خیلی تاثیر داشت، ولی همان‌طور که سال قبل گفتم این تیم می‌ماند و سال بعد بعد هم نتایج بهتری می‌گیریم و برای بالای جدول تلاش می‌کنیم، الان هم روی حرفم هستم. ان‌شاءالله شرایط‌مان بهتر شود.

دیدگاه‌ها