کد خبر : 2062762 | 27 مرداد 1403 ساعت 08:53 | 23.2K بازدید | 26 دیدگاه

یک تیم و یک جغرافیای جدید به لیگ برتر آمده

به تنهایی هزینه این باشگاه را می‌دهم - مالک خیبر!

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد پس از پیروزی برابر هوادار به تمجید از اعضای این تیم پرداخت.

به تنهایی هزینه این باشگاه را می‌دهم - مالک خیبر!

به گزارش ورزش سه، خیبر خرم‌آباد در اولین بازی خود در لیگ برتر موفق شد هوادار را با یک گل شکست بدهد.‌ مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبر، پس از این مسابقه گفت: نتیجه عالی بود. از کادرفنی، بازیکنان و کادر مدیریتی باشگاه ممنونم که خیلی در این مدت زحمت کشیدند. این اولین سه امتیاز تاریخ لیگ برتر برای خیبر بود. من خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاده و امیدوارم به لطف الهی به زودی و در طول فصل بتوانیم در جایگاه مناسب‌تری قرار بگیریم.

او در ادامه با اشاره به حضور هواداران در استادیوم عنوان کرد: انشالله هفته آینده در خرم‌آباد شور و شوق هواداران‌مان را خواهید دید. امروز هم که اگر سامانه باز بود، ما تعداد هوادار بیشتری را در ورزشگاه می‌دیدیم. تقریبا دو هزار بلیت داده بودند و تقریبا همان تعداد هم تماشاچی داشتیم و نشان دادیم که امسال پدیده جذاب لیگ برتر هستیم.

مالک خیبر در مورد حضور چند هوادار زن با لباس محلی در مقابل استادیوم که اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا نکردند، گفت: ظاهرا زیرساخت نبود و ورود بانوان ممنوع بود. من شرمنده آن خواهران عزیزم هستم که از لرستان آمده بودند و دست تک تک هواداران را می‌بوسم و به آنها افتخار می‌کنم. بسیار از حضورشان لذت بردم و از آنها انرژی می‌گیرم. انشالله بتوانیم تیم شایسته‌ای برای هواداران باشیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا زنان در دیدار خانگی هفته آینده خیبر اجازه حضور در استادیوم را خواهند داشت، گفت: درگیر هستیم. بحث شورای تامین وجود دارد و اگر زیرساخت مناسب باشد، این اتفاق رخ می‌دهد. البته در ورزشگاه تختی شرایط سخت است اما تلاش می‌کنیم تا اگر بشود، هفته آینده شاهد حضور بانوان باشیم.

2029876

عبدی در خصوص فعالیت خیبر در نقل و انتقالات و همچنین آماده‌سازی استادیوم خانگی گفت: ما بازیکنانی مثل فراز امامعلی، عارف رستمی، محسن طرحانی و ... را جذب کردیم. ما خیلی کار کردیم. ورزشگاه تختی ۳۶ ایراد داشت و همه را رفع کردیم و به شهادت آقای رفعتی امروز این ورزشگاه یکی از بهترین‌های ایران است. ما یک باشگاه خصوصی هستیم که البته اداره کل ورزش و جوانان هم خیلی کمک‌مان کرد. باشگاه خیبر نشان داده که یک باشگاه حرفه‌ای است و در چهار سال گذشته که در لیگ‌هایی پایین‌تر بوده، روی ساختارش کار کرده و امروز ما یک باشگاه هستیم.

او در مورد هدف خیبر در اولین فصل حضور در لیگ برتر توضیح داد: ما می‌خواهیم اول امتیازمان در لیگ برتر تثبیت شود و بعد یک ماجراجویی برای رتبه‌های بالاتر کنیم.

عبدی در پاسخ به اینکه آیا تمام هزینه‌ها توسط وی پرداخت می‌شود، گفت: بله، من تنها این کار را انجام می‌دهم و افتخار می‌کنم که به عنوان یک لر برای هم‌تبارانم قدمی برمی‌دارم.

مالک خیبر در مورد شرایط و مالکیت استادیوم لرآره‌نا نیز گفت: آن ورزشگاه برای سال آینده می‌شود. آن ورزشگاه مال اداره کل ورزش و جوانان بود و طبق ماده ۲۷ به مدت ۳۰ سال به ما واگذار شده و ما هم آنجا را آماده می‌کنیم. باشگاه در آنجا یک کمپ کامل را آماده می‌کند.

عبدی در پایان گفت: یک تیم و یک جغرافیای جدید به لیگ برتر آمده و امیدوارم همه کنار هم بتوانیم روزهای خوبی را تجربه کنیم.

دیدگاه‌ها