کد خبر : 2062760 | 27 مرداد 1403 ساعت 00:15 | 12.2K بازدید | 21 دیدگاه

برنامه بازی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان (عکس)

سپاهان باید برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ۲۷ شهریور رقابت خود را آغاز کند.

برنامه بازی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، ظهر جمعه بیست و ششم مرداد ماه ۱۴۰۳ قرعه کشی اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا که سطح دوم رقابت باشگاهی قاره به‌شمار می‌رود برگزار شد و بر اساس آن سپاهان با الوحدت اردن، استقلال تاجیکستان و شارجه امارات هم‌گروه شد. 
حالا باشگاه سپاهان زمان‌بندی دقیق مرحله گروهی لیگ قهرمانان را اعلام کرده و در اولین مسابقه باید روز ۲۷ شهریورماه در اردن به مصاب الوحدات برود. مورایس و شاگردانش سپس باید آماده بازی خانگی برابر استقلال تاجیکستان در تاریخ ۱۰ مهر ماه شوند و در بازی سوم روز اول آبان ماه در امارات به مصاف شارجه برود. 

2069155

دور برگشت مسابقات نیز از ۱۵ آذرماه برای طلایی‌پوشان در اصفهان مقابل شارجه آغاز می‌شود و سپس آنها ۶ آذرماه در تاجیکستان با استقلال بازی می‌کنند و دیدار نهایی این تیم نیز ۱۳ آذرماه خواهد بود که باید در اصفهان یا شهری دیگر از الوحدات اردن میزبانی کنند.  
البته که مهم‌ترین چالش مورایس، شاگردانش و مدیران باشگاه پیدا کردن زمین و استادیومی مناسب برای میزبانی در آسیا است. نقش جهان به زودی برای تعویض چمن از دسترس خارج می‌شود و باید دید سپاهان در چه ورزشگاهی ادامه مسابقات لیگ و آسیا را برگزار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها