کد خبر : 2062759 | 27 مرداد 1403 ساعت 08:40 | 28.2K بازدید | 17 دیدگاه

درخشش کریمی در اولین بازی فصل؛

حالا ارزش حفظ کاپیتان سپاهان مشخص شد

محمد کریمی در مصاف با چادرملو ستاره تیمش بود و موفق به گلزنی هم شد.

حالا ارزش حفظ کاپیتان سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، نقل و انتقالات تابستانی برای هواداران سپاهان با ترس از دست دادن محمد کریمی آغاز شد که قراردادش تمام شده بود.
کریمی که قدیمی‌ترین بازیکن اردوی طلای پوشان اصفهانی بود، در لیگ بیست و سوم ششمین حضور متوالی در ترکیب سپاهان را تجربه کرد و صحبت‌هایی درباره حضورش در استقلال و تیم‌های دیگر به گوش می‌رسید که در نهایت مدیران باشگاه سپاهان موفق شدند با او به توافق برسند و قراردادش را تمدید کنند. 

کریمی که معمولاً با سازمان‌دهی و نظم‌دهی به نمایش تیمی سپاهان طی سال‌های اخیر شناخته شده، در اولین بازی فصل وقتی تیمش با یک سوپرگل پیروزی را از دست داد در بهترین زمان ممکن به کمک طلایی‌پوشان آمد و با ضربه‌ای که پس از برخورد به مدافع چادرملو تغییر جهت داد موفق به باز کردن دروازه حجت صدقی شد. 

2069153

البته این تنها اثرگذاری مستقیم ستاره سپاهان نبود و کریمی در دقایقی که چادرملو برای زدن گل تساوی جلو کشیده بود و بی‌محابا حمله می‌کرد موفق شد با یک پاس عمقی دقیق دیگر که یکی از توانایی‌های او به‌شمار می‌رود رضا اسدی را در موقعیت تک به تک قرار بدهد و اگرچه اسدی موفق به عبور از دروازه‌بان حریف نشد اما رضا شکاری آنجا بود تا دروازه خالی را باز کند تا این موقعیت خوب برای تثبیت پیروزی مورایس و شاگردانش در اولین بازی فصل از دست نرود. 

کریمی با این نمایش نشان داد که حفظ او تصمیم درستی از سوی مدیران باشگاه و مورایس بوده و هواداران را امیدوار به رقم زدن یک فصل درخشان در هفتمین فصل حضورش با پیراهن سپاهان کرد.

دیدگاه‌ها