کد خبر : 2062758 | 27 مرداد 1403 ساعت 00:02 | 30.7K بازدید | 15 دیدگاه

فقط و فقط و فقط می‌خواستیم لیگ شروع شود

شجاعیان: آن بند خوشگل گیرم انداخت!

داریوش شجاعیان می‌گوید وضعیت استادیوم شهر قدس به قدری بد است که استقلال نباید برای میزبانی به این ورزشگاه بیاید.

شجاعیان: آن بند خوشگل گیرم انداخت!

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، کاپیتان هوادار بعد از شکست تیمش برابر خیبر گفت: تیم ما خیلی دیر شروع کرد و نسبت به پارسال حتی جوان‌تر هم شده است. اشکالی ندارد و بازی اول بود. باید یک ذره تحمل داشته باشیم. به تیم خیبر تبریک می‌گویم. امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم جبران کنیم اما مطمئن باشید این تیم برای ادامه لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بازی باید مساوی می‌شد چون یک‌سری موقعیت‌ها ما داشتیم و یک‌سری هم تیم خیبر ولی آن‌ها از تجربه‌شان استفاده کردند. فکر کنم بازیکنان باتجربه‌شان تاثیرگذار بودند. امیدوارم که جبران کنیم.

او درباره استفاده از VAR برای دو بازی در هفته اول لیگ گفت: ما بدون هیچ اتفاقی ۳ سال در دستگردی بازی کردیم. آن‌جا را تایید نکردند و آمدیم شهر قدس، شهر قدس را اگر تایید می‌کنید حداقل VAR بگذارید. حداقل در حق تیم هوادار بی‌هوادار ظلم نکنید. فکر می‌کنم توپ پنالتی بود ولی می‌سپارم به کارشناسان. اگر VAR بود من حتی به خودم اجازه نمی‌دادم درباره آن صحنه صحبت کنم. اگر VAR هست باید برای همه تیم‌ها باشد چون آخر فصل امکان دارد همین یک امتیاز کمک کند به تیم که در لیگ بماند یا سهمیه آسیا بگیرد. به نظر من یا باید برای همه باشد یا برای هیچ‌کس.

شجاعیان درباره اندازه چمن و تمرینات‌شان در این چمن گفت: ما دو یا سه روز پیش اینجا تمرین کردیم. هیچ چیز اینجا درست نیست. چمن مصنوعی جلوی نیمکت‌ها را نبینید باید زیرش را ببینید. کلا خاکی و نما است. از مسئولین شهر قدس عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم بگویم که در عین اینکه هیچ چیز آماده نیست لیگ را شروع کردیم. VAR آماده نیست، چمن‌ها مناسب نیست، اول فصل است و در این چمن می‌شود خیلی آسیب‌ها دید. سه روز پیش که اینجا تمرین کردیم باورتان نمی‌شود پاها و استوک بچه‌ها را نمی‌دیدم و گفتیم که چمن را کوتاه کنند ولی هنوز هیچ تغییری نکرده است. به نظر من هیچ چیز روی اصول نیست و فقط و فقط و فقط می‌خواستیم یک سوت زده بشود تا لیگ شروع شود. اگر دارید تلاش می‌کنید تا لیگ بهتر بشود، امیدوارم این زیرساخت‌ها هم درست کنید که بازیکنان آسیب نبینند و بتوانند کیفیت فنی خودشان را نشان بدهند چون این زمین‌ها و امکانات هیچ چیز به لیگ ما اضافه نمی‌کند.

2010423

او درباره میزبانی هفته بعد استقلال در این زمین گفت: به نظر من اصلا استقلال نباید به اینجا بیاید. من دخالت نمی‌کنم ولی به اینجا آمدن اشتباه است. ما هرسال پسرفت می‌کنیم و پیشرفت نمی‌کنیم. دستگردی یکی از بهترین چمن‌های ایران را دارد ولی باز نگذاشتند ما آنجا بازی کنیم. به نظر من همه این اتفاق‌ها برمی‌گردد به اینکه ما باید یک‌دل باشیم، کل مدیریت باید یک‌دل باشد که این انفاق بیفتد ولی هرکس ساز خودش را می‌زند.

شجاعیان درباره شایعات نقل و انتقالاتی خودش و توافق با مس رفسنجان گفت: من طبق بندی که فدراسیون فوتبال در قراردادها گذاشته بود تا از سقف قرارداد جلوگیری کند، باشگاه هوادار لطف داشت و ۲۵درصد را به من نوتیس دادند و یک سال دیگر خودکار تمدید شد. در صدد این بودیم که بتوانیم جدا شویم ولی امسال در تیم هوادار ماندگار شدیم و امیدوارم که بتوانم در ادامه فصل به تیم هوادار کمک کنم. گمانه‌زنی‌های زیادی در نقل و انتقالات برای من بود چون حس می‌کردم می‌توانم به تیم دیگری بروم ولی نشد و تمام تلاشم را می‌کنم که برای تیم هوادار بجنگم.

شجاعیان درباره اینکه خودش نخواست به یکی از ۵تیم برتر برود یا اینکه مجبور به ماندن در هوادار شد توضیح داد: من پارسال روند بسیار خوبی داشتم و می‌توانستم به تیم‌های بالای جدولی بروم ولی بندی که اضافه شد به قرارداد تمام بازیکنان و یک سال بود و از آن بندهای خوشگلی است که سالانه عوض می‌شود و امسال هم آن را برداشتند و فقط داریوش شجاعیان را گیر انداختند. باز می‌گویم که خوشحالم در هوادار ماندگار شدم و تمام تلاشم را می‌کنم.

او درباره پیشنهاد استقلال گفت: صحبت شده بود و تا یک جایی هم پیش رفت ولی قسمت نبود.

شجاعیان درباره کارکردن با رحمتی گفت: خیلی خوب است و مطمئنا این تیم در ادامه لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد ولی دیر شروع کردیم. آقای رحمتی هم مثل داداش بزرگ‌تر بالای سر تیم هستند و رفته رفته بهتر می‌شویم.

او درباره نبود علیرضا حقیقی در هوادار گفت: من با او در ارتباطم، خیلی پسر گلی است و پارسال هم به ما خیلی کمک کرد و خیلی کلین‌شیت داشت برای ما. امیدوارم هرجا هست موفق باشد. خیلی دوست داشتیم امسال کنارش باشیم ولی تصمیم مربی و باشگاه است و امیدوارم که دوباره از نزدیک ببینمش و خوشحال باشد.

دیدگاه‌ها