کد خبر : 2062755 | 27 مرداد 1403 ساعت 08:00 | 27.2K بازدید | 14 دیدگاه

دو عدد لامپ عامل شکست خانگی هوادار مقابل خیبر!

مهدی رحمتی می‌گوید به‌خاطر ضعیف بودن دو تا لامپ ورزشگاه دستگردی اجازه میزبانی پیدا نکرده است.

دو عدد لامپ عامل شکست خانگی هوادار مقابل خیبر!

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در سه فصل گذشته اغلب در استادیوم دستگردی میزبان رقبایش بود اما امسال در هفته اول به ورزشگاه شهر قدس رفت که سال‌ها در آن بازی برگزار نشده بود.

مهدی رحمتی، سرمربی هوادار توضیح جالبی در مورد علت برگزار نشدن بازی در دستگردی داد. او گفت: دستگردی دو تا لامپش ضعیف است! مسئولی که رفته آنجا و دلم نمی‌خواهد اسمش را ببرم و دوست صمیمی من هست، دقیقا تمام قوانین فیفا را در مورد این دو تا لامپ برای تیم ما رعایت کرده است!

رحمتی در مورد شرایط شهر قدس اضافه کرد: هفته بعد استقلال و چادرملو می‌خواهند اینجا (شهر قدس) بازی کنند و هفته پنجم ببینید آیا شرایط راه رفتن در این زمین خواهد بود یا نه.

او در مورد آخرین سالی که در شهر قدس بازی برگزار شده بود گفت: وقتی در پدیده بودم هفته دوم اینجا میهمان پیکان بودیم و باران فجیعی آمد که توپ هم راه نمی‌رفت. رفتیم در زمین و بعد از ۲۰ دقیقه داور گفت نمی‌شود بازی برگزار کرد. از آن سال در این استادیوم فوتبال برگزار نکرده بودند. ما عادت داریم امکاناتی که داریم از دست بدهیم و کنار بگذاریم و برویم سراغ چیز دیگری. مطمئن باشید اینجا برای هفته سوم و چهارم دیگر زمینی باقی نخواهد ماند.

دیدگاه‌ها