کد خبر : 2062751 | 26 مرداد 1403 ساعت 23:54 | 18.5K بازدید | 51 دیدگاه

آرزو دارم پیراهن نساجی را بر تن کنم:

قاسمی‌نژاد: جای گل‌محمدی روی نیمکت خالی بود

امین قاسمی‌نژاد بعد از پیروزی مقابل نساجی، به تمجید از هواداران این تیم پرداخت.

قاسمی‌نژاد: جای گل‌محمدی روی نیمکت خالی بود

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی‌نژاد، بازیکن تیم فوتبال، پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران به تمجید از هواداران این تیم پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در آینده با پیراهن نساجی به میدان برود.

قاسمی‌نژاد در ابتدا درباره شرایط مسابقه گفت: خیلی دوست داشتیم که یحیی گل‌محمدی کنار ما بود. نیمه اول را به خاطر جو ورزشگاه خوب شروع نکردیم، اما در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی خلق کنیم. خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم.

او همچنین به حمایت هواداران نساجی اشاره کرد و افزود: نساجی را بردن در این زمین کار هر تیمی نیست. هوادارانی دارند که با جان و دل در این هوا تیمشان را تشویق می‌کردند. امیدوارم که در ادامه مسیر نتیجه بگیرند و ما هم افتخار کنیم.

در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان مازندرانی در تیم نساجی حضور ندارند، قاسمی‌نژاد گفت: این سوال را باید از کادر فنی و مسئولین بپرسید. بازیکنان مازندرانی با کیفیت هستند، اما این سلیقه مربی و باشگاه است و شاید به ما ربطی نداشته باشد.

او با ابراز علاقه به تیم نساجی عنوان کرد: من افتخار پوشیدن پیراهن نساجی را به دست نیاوردم و خیلی دوست دارم یک روزی پیراهن این تیم را بر تن کنم و بتوانم با جان دل برای آنها بازی کنم. امیدوارم امسال نتایجی که در شان این هواداران است را به دست آورند.

در پایان، قاسمی‌نژاد در واکنش به علت غیبت گل‌محمدی گفت: بهتر است که من به این مسائل وارد نشوم!

دیدگاه‌ها