کد خبر : 2062748 | 26 مرداد 1403 ساعت 23:51 | 44.6K بازدید | 80 دیدگاه

مهندسی رضاوند، کار را برای نکونام در آورد

هافبک مورد علاقه جواد نکونام در دیدار مقابل شمس آذر قزوین خوش درخشید.

مهندسی رضاوند، کار را برای نکونام در آورد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در نخستین دیدار خود در لیگ بیست و چهارم در قزوین به مضاف شمس آذر رفت و در حالی که با تک گل آرمان رمضانی از حریف خود پیش بود اما یک ضربه پنالتی برای تیم سعید دقیقی با تصمیم داوران وی‌ای‌آر کار را به تساوی کشاند.

در ادامه اما استقلالی‌ها خیلی زود به موقعیت دست یافتند، فرصتی که آرش رضاوند پایه آن را بنا کرد اما شوت پایانی هافبک آبی‌ها به قعر آسمان رفت.

ولی این پایان کار نبود و آرش رضاوند مرد محبوب نکونام که در فصل نقل و انتقالات پیشنهادهایش را رد کرده و در اردوگاه آبی ماند، باز هم مسابقه را برای تیمش مهندسی کرد و با یک پاس زیبا رامین رضاییان را در موقعیت خوبی قرار داد که پاس رامین به اسلامی رسید و او توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه محمد امین رضایی کند تا سه امتیاز نخست برای استقلال به دست بیاید.

2069137

آرش رضاوند هافبک زحمتکش آبی‌ها که اکثر اوقات فوتبالش دیده نمی‌شود و بدون حاشیه ترجیح می‌دهد تا کاری که سرمربی از او می‌خواهد را انجام دهد، بازهم به مانند دیدار نخست فصل قبل که عامل اصلی برد ۳-۰ مقابل صنعت بود توانست یکی از ستاره‌های امروز تیمش باشد.

استقلال در دیدار بعدی خود باید به مصاف ملوان بندرانزلی برود، دیداری که می‌تواند آبی‌ها را خیلی زود به عنوان یک مدعی جدی معرفی کند.

دیدگاه‌ها