کد خبر : 2062747 | 26 مرداد 1403 ساعت 23:48 | 29.7K بازدید | 23 دیدگاه

با یک هفته شکست اتفاقی نمی‌افتد

مربی نساجی: ما هم مثل پرسپولیس هستیم

مربی نساجی عقیده دارد که فرصت برای جبران شکست در هفته نخست بسیار زیاد است.

مربی نساجی: ما هم مثل پرسپولیس هستیم

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت مربی تیم نساجی پس از شکست یک بر صفر تیمش نساجی مازندران برابر تیم فولاد خوزستان در نشست خبری حضور پیدا کرد و در ابتدا اظهار داشت: بابت این برد به فولاد تبریک می‌گویم و بابت این شکست از هواداران تیم نساجی عذرخواهی می‌کنیم و انشالله در اولین فرصت برای آنها جبران خواهیم کرد. در تمامی زمینه‌ها فولاد از ما بهتر بود و آقا ساکت هم یک تشکر ویژه از تیم داوری کرد.

او درباره شرایط فنی تیمش گفت: ما ایرادهای زیادی در بازی امروز داشتیم که نه جای توجیه دارد و نه جای انکار اما قول می‌دهیم به هواداران که اشتباه‌ها را اصلاح کنیم و در نخستین فرصت این نتیجه را جبران خواهیم کرد.

صداقت در پاسخ به پرسشی درباره آینده نساجی در این فصل نیز خاطرنشان کرد: برد و باخت یک امر عادی در ورزش و به ویژه فوتبال است؛ این بازی اول بود و ۲۹ هفته دیگر از لیگ باقی مانده است. پرسپولیس هم بازی نخست را با تساوی تمام کرد. وضعیت خاصی نیست و هنوز مسابقات زیادی باقی مانده.

او ادامه داد: ما در روزهایی که شرایط به مراتب بدتری داشتیم و درگیر استرس پایین جدول بودیم اعتماد به نفس خودمان، تیم‌مان، کادرمان و بازیکنان را از دست ندادیم. درست است که باخت در خانه سخت و دردناک بوده و این‌طور نیست که تصور کنیم مسئله بغرنجی پیش آمده است.

ویدئو: 350338

صداقت در توضیح بحث به کار گرفتن بازیکنان بومی و جوان تاکید کرد: استفاده از بازیکن جوان و بومی منوط به کیفیت است. کسی هم مخالف این حرف نیست. اگر بحث صرفا جذب بازیکنان بومی شاغل در لیگ است ما بسیاری از بازیکنان مازندرانی را می‌خواستیم و دوست داشتیم کنار ما باشند که به دلیل مسائل مالی میسر نشد.

او ادامه داد: اما بهره‌گیری از بازیکنان جوان پروسه‌ای درازمدت است. کارنامه ساکت الهامی در بازی دادن به جوانان مشخص است. محمد قربانی که اکنون لژیونر شده کشف ساکت الهامی بود.

دستیار ساکت الهامی همچنین خاطرنشان کرد: نه فقط آقای الهامی و کادر فنی نساجی، بلکه هر کادر فنی در هر تیمی احساس کند بازیکنی می‌تواند شرایط بازی داشته باشد و اثرگذار ظاهر شود، نه به شناسنامه‌اش نگاه می‌کند و نه محل تولد.

مربی نساجی تصریح کرد: هدف اول ما برد است. هر کسی که عامل برد باشد به ترکیب تیم راه پیدا می‌کند. ما دنبال نتیجه گرفتن هستیم. این‌طور نیست که بومی بودن یا نبودن یک بازیکن به حضورش در ترکیب و زمین ارتباط داشته باشد.

عضو کادر فنی تیم نساجی درباره مشکل گلزنی نساجی نیز گفت: مسئله مهاجم و تمام‌کننده مشکل بزرگ فوتبال آسیا و ایران است. برای حل مشکل گلزنی تیم پیگیر کار هستیم تا یک بازیکن خارجی جذب کنیم. البته ما امروز در همه خطوط اشکال داشتیم و باید بیشتر کار کنیم. هم آقای الهامی کار را بلد است و هم جوانان خوبی داریم که باید با حوصله وقت بگذاریم و آن‌ها را راه بیندازیم.

صداقت درباره به‌کارگیری سیستم کمک‌داور ویدئویی در برخی ورزشگاه‌ها نیز گفت: همه دوست داریم VAR در همه ورزشگاه‌ها نصب شود و شرایط در همه استادیوم‌ها یکسان باشد. امیدواریم این اتفاق در هفته‌های آتی برای همه ورزشگاه‌ها بیفتد.

دیدگاه‌ها