کد خبر : 2062745 | 26 مرداد 1403 ساعت 23:46 | 13.9K بازدید | 26 دیدگاه

امروز واقعا غصه‌ام گرفت - فوق‌العاده بودیم

فرشید باقری: مشکلات هست اما جام می‌خواهیم!

فرشید باقری می‌گوید شرایط مس بد است و بازی کردن یک مدافع جوان در پست مهاجم او را غصه‌دار کرده است.

فرشید باقری: مشکلات هست اما جام می‌خواهیم!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان امروز در حالی مقابل تراکتور قرار گرفت که فقط ۱۳ بازیکن در اختیار داشت و به دلیل عدم صدور کارت بازیکنان جدید و همچین سرمربی این تیم، در شرایط عجیبی مقابل حریف تا دندان مسلح خود قرار گرفت.

فرشید باقری بازیکن مس رفسنجان معتقد است عدم حضور بازیکنان جدید و همچنین سرمربی این تیم مقابل تراکتور، تمرکزشان را از آن‌ها گرفته و در صورت اضافه شدن بازیکنان جدید، به دنبال گرفتن جام هستند.

او در جمع خبرنگاران در خصوص این بازی گفت: خیلی حیف شد، ما به تجربه حریف این بازی را واگذار کردیم و دستمان خیلی خالی بود. بدتر از این نمی‌شد، در واقع ما تمام بازیکنان جدیدی که جذب کردیم را در اختیار نداشتیم، علاوه بر این تمرکزمان را نیز از دست داده بودیم. اما فکر می‌کنم که مقابل تیم پر مهره‌ی تراکتور فوق‌العاده بازی کردیم و به غیر از دو صحنه‌ای که گل دریافت کردیم، خوب بازی کردیم و می‌توانستیم به بازی هم برگردیم.

وی افزود: بعضی جاها غصه‌ام گرفت؛ ما در این بازی بازیکن 23 ساله‌ای که پستش دفاع وسط است، مجبور شدیم به عنوان مهاجم از او استفاده کنیم. دستمان خیلی خالی بود و امیدواریم تیم سر و سامان بگیرد و دیگر این اتفاقات تکرار نشود، دیگر بدتر از این که نمی‌شود! اما باز هم می‌گویم ما خیلی خوب بازی کردیم آن‌ هم مقابل تراکتوری که هزینه زیادی کرده بود.

2069130

او در مورد اینکه آیا وضعیت مس پس از اضافه شدن بازیکنان جدید بهتر می‌شود یا خیر، گفت: قطعا تیم ما روند خیلی خوبی خواهد داشت اما هماهنگی میان بازیکنان طول می‌کشد و به زمان نیاز داریم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی متوجه شدند که بازیکنان جدید را در اختیار ندارند، پاسخ داد: دیشب سر شام متوجه شدیم که کارت بازیکنان جدید صادر نشده، ما یک ماه با هم تمرین کرده بودیم، نبود بازیکنان و مربی یک طرف، نبود تمرکز هم یک طرف. واقعا لطمه بزرگی از این موضوع خوردیم. اما چون هفته اول است هنوز جای جبران داریم. امیدواریم دیگر از این مسائل جزئی آسیب نبینیم.

وی در پایان گفت: ما بازیکنان خوبی داریم که همه آن‌ها قبل از اینجا در تیم‌های بزرگی بودند و می‌خواهیم تیم ذهنیت خوبی داشته باشد و بداند که ما فقط نیامدیم که پول بگیریم بلکه جام می‌خواهیم.

دیدگاه‌ها