کد خبر : 2062742 | 26 مرداد 1403 ساعت 23:42 | 13.5K بازدید | 57 دیدگاه

در نیمه دوم ما سرتر بودیم

گلزن شمس‌آذر: مُفت به استقلال باختیم!

امیرمحمد نسائی می‌گوید که تیمش می‌توانسته برابر استقلال امتیاز کسب کند.

گلزن شمس‌آذر: مُفت به استقلال باختیم!

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر با استفاده از دخالت به موقع VAR، توانست در دقایق پایانی مسابقه، گل تساوی را توسط امیرمحمد نسائی به ثمر برساند ولی آنها در وقت‌های تلف شده، دوباره دروازه خود را باز شده دیدند و مسابقه را دو بر یک واگذار کردند.

زننده تک گل شمس آذر در پایان بازی و در میکسدزون استادیوم، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

ویدئو: 350349

امیرمحمد نسائی درخصوص جدال برابر استقلال گفت: بازی بسیار خوبی مقابل تیم بزرگ استقلال داشتیم؛ تیمی که بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد. البته شرایط ما نیز کمی دشوار بود؛ تنها سه چهار روز است که کادر فنی به ما اضافه شده، اما به نظر من برای اولین بازی، عملکرد قابل قبولی داشتیم. اگر کمی باهوش‌تر بودیم، می‌توانستیم امتیاز بگیریم. در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما استقلال از تجربه خود به خوبی استفاده کرد. با این حال، این بازی جای امیدواری دارد و امیدوارم بتوانیم با این تیم جوان، فصل خوبی را پیش رو داشته باشیم.

او درباره وقفه‌ها و تغییرات اخیر در تیم بر عملکرد شمس آذر تأثیر گذاشته است، توضیح داد: شاکله تیم ما کلا از دست رفته است. وقفه‌ها و تغییرات اخیر کار را برای ما کمی سخت کرده است. از ترکیب امروز، تنها سه چهار نفر از بازیکنان فصل گذشته باقی مانده‌اند و اکثر بچه‌ها تیم را ترک کرده‌اند. کادر فنی نیز تنها سه روز است که به تیم اضافه شده‌اند و امروز روز چهارم حضورشان است. اما خدا را شکر، بچه‌ها طبق آنچه کادر فنی در این سه چهار روز گفته عمل کرده‌اند. ما بازیکنان جوان خوبی داریم و امیدوارم شرایط بهبود یابد. مطمئناً امسال نیز مانند سال گذشته خواهد بود.

گلزن قزوینی‌ها در مورد اینکه استفاده از VAR چطور بود، پاسخ داد: متأسفانه وقفه‌های زیاد در بازی باعث شد که بازی از تب و تاب بیفتد.

نسائی در پایان و درخصوص اثر وزش باد در روند بازی گفت: باد در نیمه اول و حتی نیمه دوم نیز تأثیر زیادی داشت. در نیمه اول باد به نفع استقلال بود و آن‌ها فشار زیادی نیاوردند، اما در نیمه دوم ما بسیار سرتر بازی کردیم و این موضوع کاملاً مشخص بود. نیمه دوم فقط یک توپ به روی دروازه ما آوردند و متأسفانه بازی را خیلی مفت از دست دادیم. ان‌شالله که در بازی‌های بعد جبران خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها