کد خبر : 2062740 | 26 مرداد 1403 ساعت 23:31 | 13K بازدید | 36 دیدگاه

برای نتیجه گرفتن در آسیا دستان بازی می‌خواهیم؛

مدیر سپاهان: ما هم مجبوریم خانه به دوش شویم

احسان بعیدی از هواداران سپاهان بابت شکست تیم در اولین بازی فصل عذرخواهی کرد.

مدیر سپاهان: ما هم مجبوریم خانه به دوش شویم

به گزارش "ورزش‌سه"، احسان بعیدی سرپرست تازه‌وارد تیم فوتبال سپاهان در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان اینطور حرف‌هایش را با صحبت درباره کیفیت ورزشگاه نقش جهان آغاز کرد: آنچه مشهود بود کیفیت چمن بود که بازی را تحت تاثیر قرار داده بود. متاسفانه این وضعیت فقط درباره نقش جهان نیست و حتی ما چمن تمرینی مناسبی هم نداریم و یکی از دغدغه‌های فعلی ماست. به هر حال انتظار از سپاهان به عنوان باشگاه بزرگ در آسیا این است که دچار چنین مسائلی نشود که ما داریم. به نظر می‌رسد اولین چالشی که باید عبور کنیم همین موضوع است. به مدیریت بحران نیاز داریم تا از این مسئله عبور کنیم. طبیعتا مثل باشگاه‌های دیگر که الان خانه به دوش هستند ممکن است ما هم در چنین شرایطی قرار بگیریم و باید بهترین تصمیم ممکن را بگیریم.

او سپس در واکنش به این سوال که آیا گزینه‌ای هم وجود دارد بیان کرد: به هر حال چون سپاهان در بازی‌های آسیایی وجود دارد باید مجوزهای لازم را بگیرد. باید ورزشگاه‌هایی که مورد تایید هستند را استفاده کنیم یا ورزشگاه بتواند لایسنس‌های لازم را بگیرد. قطعاً این کار زمان‌بر است ولی به نظر گزینه‌هایمان محدود می‌شود. 

احسان بعید سپس درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و قرعه سپاهان مورد سوال قرار گرفت و درباره آن گفت: اول این را باید بگویم چون سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ آسیایی آزاد شده و مانند گذشته نیست، هر تیمی که هست به نظرم باید همراهی بهتری داشته باشد تا مقابل رقبا قرار بگیرد. به هر حال می‌دانید که سال آینده یک سهمیه ما در لیگ نخبگان کاهش پیدا می‌کند و اگر همینطور ادامه بدهیم این مسیر استراتژیک AFC در نهایت به ضرر تیم‌های ایرانی تمام خواهد شد. 

احسان بعیدی ادامه داد: به هر حال خیلی موافقیم که راجع به جزئیات این موضوع صحبت شود. درباره رشد اعداد. جایزه ۱۲ میلیون یورویی قهرمان. پنج میلیون و پانصد هزار دلار لیگ دو و همینطور جایزه لیگ سه آسیا. از این حیث وقتی این رشد و توجه را می‌بینیم، ما هم اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید به استانداردها نزدیک شویم و دست تیم‌ها را نبندیم. 

او درباره اینکه سپاهان نتوانست از دو بازیکن خود استفاده کند بیان کرد: به هر حال این مشکلی است که چند باشگاه داشتند و شما حتما دلیلش را می‌دانید. 

او درباره وضعیت مصدومیت آقایی‌پور هم گفت: یک مصدومیتی دیروز داشت که در تمرین ایجاد شد. فردا آخرین وضعیت آقایی‌پور بررسی می‌شود و اگر نیاز به استراحت داشته باشد مطرح خواهد شد. 

مدیر تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این موضوع که آیا در جریان اولین مصاحبه خود صحبتی با هواداران دارد یا خیر گفت: اولین بازی که برگزار کردیم به هر حال نتیجه خوبی نگرفتیم و من از همینجا دست تک‌تک هوادارانی که برای یک روز بزرگ در کنار سپاهان بودند را می‌بوسم ولی به هر حال نتیجه نگرفتیم. نمی‌توانیم بگوییم مصلحت و از این حرف‌ها. اعتقاد داریم سپاهان باید یکی از بهترین تیم‌های آسیا از حیث نتیجه گرفتن باشد ولی با دستان باز. اینکه بیاید رقابت کند و توانمندی‌هایش را بروز بدهد. به خاطر حضور جذاب هواداران در بازی اول باید تشکر کرد و از نتیجه باید عذرخواهی کنیم. امروز نتیجه حاصل شد. امسال نتیجه بالا پایین دارد و تیمی به نتیجه می‌رسد که گام‌ها را خوب بردارد.

دیدگاه‌ها