کد خبر : 2062727 | 26 مرداد 1403 ساعت 22:56 | 10.1K بازدید | 4 دیدگاه

به تیم جوانم افتخار می‌کنم

رحمتی: امیدوارم آن صحنه پنالتی نبوده باشد!

مهدی رحمتی می‌گوید تیمش بسیار جوان است و علی‌رغم باخت به شاگردانش افتخار می‌کند.

رحمتی: امیدوارم آن صحنه پنالتی نبوده باشد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی، سرمربی هوادار بعد از بازی خیبر و شکست تیمش در هفته اول گفت: راجع به جریان بازی نمی‌توانم کامل صحبت کنم چون هنوز تیم‌مان شرایط استیبل و نرمالی را پیدا نکرده ولی تبریک می‌گویم به تیمم و به آنها افتخار می‌کنم. در اسکواد ۲۰ نفره ما ۶ بازیکن زیر ۲۳سال و ۶ بازیکن زیر ۲۱ سال داشتیم.

رحمتی ادامه داد: این تیم که شما دیدید نزدیک ۱۵ روز است که دارد کنار هم بازی می‌کند و شاید یک‌سری بازیکن‌ها اولین بازی رسمی‌شان بود که داشتند لیگ برتر را از نزدیک می‌دیدند. اگر باتجربه‌تر عمل می‌کردیم از سه موقعیت تک به تک‌مان استفاده می‌کردیم تا بازی را نبازیم. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. در تمام طول بازی عالی قضاوت کردند و فقط امیدوارم دقیقه ۸۳ آن صحنه پنالتی نبوده باشد چون اگر پنالتی می‌بود باید مدافع خیبر اخراج می‌شد. اگر این اتفاق هم افتاده باشد خود داور با این قضاوت عالی تحت الشعاع قرار می‌گیرد. می‌توانستیم بازی را نبازیم.

رحمتی در مورد تیمش عنوان کرد: مطمئنم تیمم روز به روز بهتر می‌شود چون بازیکنان جوان خوبی داریم و یک تعداد باتجربه هم دارند کنارشان کمک می‌کنند. انشاالله در این شرایط سخت به نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

2069098

او در مورد بلند بودن چمن ورزشگاه شهر قدس گفت: هرچه بگوییم به صورت مسئله اصلی برمی‌گردد. ما باید به هر نحوی این لیگ را شروع کنیم. زمین بازی واقعا چمنش بلند بود و برای ما که تایم کمی بدنسازی کردیم بازی سخت بود. از یک تایمی به بعد تیمم افتاد و در تعویض دستم باز نبود چون یک‌سری بازیکن را تازه جذب کردم. ما به عنوان یک تیمی که به فوتبال کمک می‌کنیم و برای جوان‌ها فضایی را فراهم می‌کنیم، حداقل باید از ما حمایت کنند در استان تهران.

او ادامه داد: ما نماینده استان تهرانیم ولی ما مظلوم هستیم. حداقل این است که ما متضرر نشویم. تماشاچی و پول نداریم ک همه بازیکن‌های‌مان جوان هستند. زمین چمن بازی از حد استاندارد بلندتر بود و باید ضررش را ما بدهیم.

دیدگاه‌ها