کد خبر : 2062726 | 27 مرداد 1403 ساعت 06:00 | 18.6K بازدید | 59 دیدگاه

با VAR حق به حق‌دار می‌رسد؛

روزی‌طلب: تیم میلیاردی استقلال را اذیت کردیم

سپهر روزی‌طلب می‌گوید شمس‌آذر در نیمه دوم دیدار با استقلال تیم برتر میدان بوده است.

روزی‌طلب: تیم میلیاردی استقلال را اذیت کردیم

به گزارش "ورزش سه"، سپهر روزی‌طلب پس شکست ۲-۱ شمس‌آذر برابر استقلال در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: بچه‌ها به خصوص در نیمه دوم یک بازی خیلی زیبا به نمایش گذاشتند. واقعا در نیمه دوم سرتر بودیم. فکر می‌کنم ۵۰-۶۰ درصد تیم‌مان تنها سه روز است که کنار هم کار می‌کنیم. مطمئن باشید مثل پارسال از شمس‌آذر یک تیم خیلی خوب می‌بینید.

او درباره تاثیر باد شدید روی این مسابقه عنوان کرد: باد بچه‌های دو تیم را اذیت می‌کرد، ولی به هر حال شرایط همین بود. در نیمه اول به نفع استقلال بود و در نیمه دوم به نفع ما.

روزی‌طلب درباره حضور در شمس‌آذر گفت: یک تیم یک دست و خوبی داریم و انشاالله بتوانیم جواب زحمت‌های آقا سعید را با نتیجه‌گیری‌هایمان بدهیم.

بازیکن شمس‌آذر در واکنش به اینکه آیا این تیم از جو خوبی برخوردار است، گفت: خوب نیست، استثنایی است.

روزی‌طلب درباره شرایط شمس‌آذر در این فصل عنوان کرد: امروز تیم‌مان را دیدید. در نیمه دوم بچه‌ها تیم میلیاردی استقلال را اذیت کردند. باد هم تاثیرگذار بود اما بچه‌ها هم بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتند. انشاالله بتوانیم به این روند ادامه بدهیم.

این بازیکن درباره استفاده از کمک داور ویدئویی در این بازی گفت: ما فکر می‌کردیم گل دوم استقلال آفساید است اما خدا را شکر VAR آمده و حق به حق‌دار می‌رسد. اگر VAR نبود، شاید پنالتی ما هم گرفته نمی‌شد، اما دیدید که VAR چقدر می‌تواند در نتیجه‌گیری تیم‌ها تاثیرگذار باشد.

دیدگاه‌ها