کد خبر : 2062725 | 26 مرداد 1403 ساعت 22:58 | 16.1K بازدید | 92 دیدگاه

حریف را تحت فشار قرار دادیم؛

رضایی: استقلالی‌ها وقت تلف می‌کردند

دروازه‌بان شمس‌آذر می‌گوید این تیم استحقاق کسب حداقل یک امتیاز از دیدار با استقلال را داشته است.

رضایی: استقلالی‌ها وقت تلف می‌کردند

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین رضایی، دروازه‌بان شمس آذر، پس از شکست این تیم برابر استقلال گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. بچه‌ها خیلی تلاش کردند و تیم استقلال را تحت فشار قرار دادیم. متاسفانه روی یک صحنه غافلگیری گل را دریافت کردیم. در مورد آفساید، کارشناسان باید نظر بدهند اما تا جایی که من دیدم، ۵۰-۵۰ بود. باز هم‌ می‌گویم ما در داوری دخالت نمی‌کنیم و کارشناسان باید نظر بدهند.

او در خصوص دلیل اعتراضش به داور پس از گل اول استقلال گفت: در نیمه اول داور بازی می‌گفت وقت تلف می‌کنی و من می‌گفتم ما میزبان هستیم، ولی بلافاصله بعد از اینکه استقلال گل را زد، چند بازیکن‌شان افتادند و بی‌خود و بی‌جهت و بدون اینکه صحنه‌ای پیش بیاید، وقت تلف می‌کردند. در مجموع ما خوب بازی کردیم و استقلال را تحت فشار قرار دادیم. لیاقت‌مان حداقل مساوی بود و حتی می‌توانستیم ببریم.

رضایی در مورد شرایط شمس‌آذر نیز توضیح داد: شمس آذر، باشگاه بابرنامه و خوبی است، امکانات خوبی دارد و مالکان و مدیرعامل حمایت می‌کنند. خوشحالیم که آقا سعید برگشتند اما متاسفانه زمان خیلی کمی داشتند و همین موضوع روی روند تیم تاثیر داشته است. مطمئنا ما اگر زمان بیشتری داشتیم و با تاکتیک‌های آقا سعید کار می‌کردیم، بهتر از این هم ظاهر می‌شدیم، اما به هر حال فوتبال است و یک سر آن برد است و یک سرش باخت.

دیدگاه‌ها