کد خبر : 2062722 | 27 مرداد 1403 ساعت 10:23 | 27.9K بازدید | 19 دیدگاه

مستحق یک امتیاز بودیم

فخرالدینی: قسمت نبود در استقلال خداحافظی کنم

میلاد فخرالدینی می‌گوید که شمس آذر حداقل استحقاق کسب یک مساوی را داشته است.

فخرالدینی: قسمت نبود در استقلال خداحافظی کنم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی که چند روز پیش به شمس آذر پیوست، بلافاصله برای این تیم به میدان رفت و برابر تیم سابقش یعنی استقلال بازی کرد. پس از پایان بازی او مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت که این گفتگو را در زیر می‌خوانیم:

* بازی امروز چگونه بود؟
- خدا را شکر، بازی خوبی بود. فکر می‌کنم حداقل مساوی حق ما بود، اما فوتبال همین است. به تیم استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم جبران کنیم.

* شما سابقه حضور در استقلال را داشتی و قبل از آمدن به شمس آذر یک سری حواشی به وجود آمد. صحبت می‌کنی که قبل از شروع فصل چه گذشت؟ 
- باید بگویم که آدمی نیستم که اگر از تیمی جدا شوم، در موردش بد صحبت کنم. آدمی هستم که حرمت را نگه می‌دارم و مشکلی نداشتم. خدا را شکر توانستم انتخاب خوبی داشته باشم و به تیم خوب شمس آذر بپیوندم.

2069090

* مطالباتت از استقلال چه شد؟
- توافق کردیم.

* درباره بازی بگو که همه چیز به VAR کشیده شد.
تیم ما خیلی جوان است و من فکر می‌کنم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. وقتی به تمرین آمدم، از کیفیت و انگیزه بسیاری از بازیکنان لذت بردم.

* برخلاف همیشه، امروز سمت چپ و مقابل رامین رضاییان بودی. درباره این دوئل برایمان بگو.
- نظر سرمربی بوده و هر کجا که بگوید بازی می‌کنم. فرقی ندارد.

* ارتباط با جواد نکونام خوب است؟
- بله.

* قراردادت با شمس آذر یک‌ساله است؟
- بله.

* فصل قبل که در نیم‌فصل جذب شدی، استقلالی‌ها خیلی امیدوار بودند تا مهره تأثیرگذاری باشی. حتی برخی می‌گفتند که میلاد برگشته تا در استقلال از فوتبال خداحافظی کند. چه اتفاقی افتاد که فرصت بازی به تو نرسید؟
- قسمت بر این بود!

دیدگاه‌ها