کد خبر : 2062721 | 27 مرداد 1403 ساعت 05:44 | 19.2K بازدید | 6 دیدگاه

شهرتی که از تمسخر آغاز شد

رومانو در اخبار فوتبال اروپا، رقیب پیدا کرد!

پسری ده ساله با تقلید از کارها و فعالیت‌های فابریتزیو رومانو حسابی در شبکه‌های اجتماعی مخاطب و دنبال‌کننده پیدا کرده است.

رومانو در اخبار فوتبال اروپا، رقیب پیدا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در فضای رسانه‌های اجتماعی که به نوعی برای پوشش اخبار ورزشی یک فضای مناسب تلقی می‌شود، در طی سالیان اخیر فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی فعال در حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا بسیار عملکرد خوبی داشته و در این زمینه موفق شده است خودش را در قامت یک خبرنگار کاملاً آگاه و موثق نشان دهد.

در واقع رومانو که هر زمان اخبار تکمیلی و قطعی از یک انتقال را به دست می‌آورد، پستی در صفحه شخصی‌اش منتشر می‌کند و در کپشن آن می‌نویسد: here we go (بزن بریم!)

این موضوع در طی سال‌های اخیر مورد توجه کاربران قرار گرفته تا جایی که این جمله تبدیل به شعار اصلی فابریتزیو رومانو شده که حالا پسری جوان در تیک تاک، کارش را به عنوان "Winner Tshipa" آغاز کرده و در اقدامی خلاقانه از جمله There We Land «آنجا فرود می‌آییم» به عنوان شعار خود استفاده می‌کند تا در این سن و سال، در حوزه اخبار ورزشی و نقل و انتقالات شروع به کار کرده باشد. 

2069085

با این حال چند روز پیش یکی از کاربران X (توئیتر سابق) با انتشار ویدیویی از این پسر ۱۰ ساله که در آن درباره انتقال ارون ون بیساکا از منچستر یونایتد به وستهم صحبت می‌کرد، به تندی از او انتقاد کرد و به دلیل تقلید از رومانو، آن را مورد تمسخر قرار داد اما این اتفاق، شروعی برای رشد صفحه شخصی او بود!

در عرض چند روز تعداد دنبال‌کنندگان این پسر جوان در تیک تاک به نیم میلیون نفر رسید و آن تمسخر باعث شد تا کمپین‌های زیادی برای حمایت از این پسر جوان شروع به کار کنند.

این اتفاق تا جایی پیش رفت که برونو فرناندز کاپیتان پرتغالی منچستر یونایتد با کامنت گذاشتن در پستی که درباره تمدید قراردادش صحبت کرده بود، این خبر را تایید کند!

اکنون عبارت «There We Land» به یک ترند در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده و در ادامه حمایت‌های صورت گرفته نیز باشگاه برایتون با استفاده از عبارت او پیوستن برایان گرودا را از ماینز اعلام کرد و آدیداس نیز هنگام اعلام پیراهن سوم فصل جدید منچستریونایتد همین کار را انجام داد.

دیدگاه‌ها