کد خبر : 2062720 | 26 مرداد 1403 ساعت 22:50 | 57.1K بازدید | 52 دیدگاه

غیرت کمبودها را جبران کرد

مهاجری: یک قطب جدید به فوتبال ایران اضافه شد

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد بقا در لیگ را اصلی‌ترین هدف این تیم می‌داند.

مهاجری: یک قطب جدید به فوتبال ایران اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم خیبر خرم‌آباد که حالا اولین فصل لیگ برتری خودش را سپری می‌کند در اولین دیدار خود برابر هوادار تهران با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا اولین سه امتیاز تاریخ‌شان را در این رقابت‌ها کسب کنند. در پایان بازی رضا مهاجری سرمربی خیبر در نشست خبری بعد از این دیدار حضور پیدا کرد و در ابتدا اظهار داشت: از هوادارانی که از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم که به ما شور دادند. اگر سامانه باز بود ما ظرفیت تماشاگر بیشتری داشتیم. از هواداران تشکر می‌کنم که کنار ما بودند و توانستیم اولین سه امتیاز تاریخ خیبر را در لیگ برتر به دست بیاوریم.

او ادامه داد: با این برد به عرش رفتیم و اگر می‌باختیم هم به فرش نمی‌رفتیم.  امروز کمی هماهنگ نبودیم و چند بازیکن مصدوم هم داشتیم اما بازیکنان ما با غیرت بازی کردند و کمبودها جبران شد. به تیم آقای رحمتی هم خسته نباشید می‌گویم و فکر می‌کنم آن‌ها در آینده بهتر هم می‌شوند. بازیکنان در برخی جاها فراتر از انتظار ما ظاهر شدند.

مهاجری با اشاره به وضعیت ورزشگاه این دیدار خاطر نشان کرد: چمن ورزشگاه برای بازی مساعد نبود و باید کوتاه‌تر می‌شد. باشگاه ما هم حالا سه پروژه دارد که یکی از آنها آماده‌سازی ورزشگاه است و دیگری بستن تیم. ما امروز به لحاظ صدور کارت همه بازیکنان را در اختیار داشتیم و این برای من ارزشمند بود.

وی افزود: پارسال در خانه هواداران ما از ما حمایت کردند و در باخت‌ها هم کنار ما بودند. یکی از اهرم‌های نتیجه‌گیری برای ما هوادار است. به لحاظ هواداری یک قطب جدید به فوتبال ایران اضافه شده است.

سرمربی تیم فوتبال خیبر درباره اینکه هدف تیمش در لیگ برتر چیست هم گفت: ما به همه چیز فکر می‌کنیم. منطقی این است که تیمی که سال اول لیگ برتر را تجربه می‌کند، تیم در لیگ برتر بماند.

دیدگاه‌ها